دمشق:

کمک‌های بشردوستانه به مردم سوریه گروگان اهداف سیاسی غرب شده است

وزیر خارجه سوریه در دیدار با مسئول برنامه جهانی غذا از سیاسی شدن ارائه کمک‌های بشردوستانه به نیازمندان سوریه توسط برخی کشور‌ها انتقاد کرد.
کد خبر: ۴۵۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸ - 14April 2021

کمک‌های بشردوستانه به مردم سوریه گروگان اهداف سیاسی غرب شده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزیر امور خارجه سوریه بر لزوم رسیدن کمک‌های بشردوستانه به دست مردم نیازمند سوریه و سیاسی نشدن این قضیه توسط برخی کشور‌ها با رعایت اصول کار بشردوستانه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، «فیصل المقداد» در دیدار با «عامر الداودی» رئیس بخش عملیات در دفتر اصلی برنامه جهانی غذا اظهار داشت: شرایط سخت اقتصادی و معیشتی که مردم سوریه در معرض آن هستند، ناشی از تأثیرات منفی شدید تحریم‌های یک جانبه‌ای است که کشور‌های غربی که در راس آن ایالات متحده آمریکا قرار دارد بر آن‌ها تحمیل کرده است.

وی بر ضرورت تلاش‌های صادقانه برای ایستادن در کنار ملت سوریه در شرایط دشوار آن تاکید کرد و در عین حال از تلاش‌های برنامه جهانی غذا در سوریه و کمک‌های بشردوستانه آن به سوری‌ها تمجید کرد.

الداودی نیز به نوبه خود با تقدیر از تسهیلات ارائه شده از سوی دولت سوریه به برنامه جهانی غذا گفت: سطح همکاری موجود میان دو طرف قابل تمجید است و تلاش برای کاستن از اوضاع اقتصادی دشواری که ملت سوریه با آن روبه روست، ضروری است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار