سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن:

آرامکو با ۷ موشک هدف قرار گرفت

پس از ادعای ائتلاف سعودی مبنی بر رهگیری موشک‌ها و پهپاد‌های یمنی، ارتش یمن از حمله موشکی و پهپادی گسترده به آرامکو و چند نقطه حساس در عربستان سعودی خبر داد.
کد خبر: ۴۵۱۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰ - 15April 2021

آرامکو با ۷ موشک هدف قرار گرفتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، سحرگاه امروز (پنجشنبه)، از حمله گسترده موشکی و پهپادی علیه نقاط حساس در عربستان سعودی خبر داد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در این خصوص اعلام کرد که یگان موشکی و پهپادی یمن در عملیاتی مشترک با ۱۱ موشک و پهپاد شرکت آرامکو، سامانه‌های پاتریوت و اهدافی حساس در جیزان را هدف قرار داده است.

یحیی سریع در ادامه اعلام کرد که شرکت آرامکو با و یک سری اهداف دیگر با هفت موشک از نوع «سعیر» و «بدر» هدف قرار داده شده‌اند که برخورد با هدف به صورت دقیق صورت گرفته بطوریکه در شرکت آرامکو آتش بزرگی شعله‌ور شده است.

سریع همچنین گفت که انبار‌ها و پایگاه‌های سامانه پاتریوت با چهار پهپاد از نوع صماد۳ و قاصف ۲k هدف حمله قرار گرفت که در این حمله نیز برخورد به صورت دقیق با اهداف صورت گرفت.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در پایان این بیانیه تأکید کرد که این اقدام در پاسخ به تجاوزها، ادامه محاصره و جنایت‌های مستمر عربستان سعودی علیه مردم یمن صورت گرفته است؛ جنایت‌هایی که آخرین مورد آن روز گذشته در صعده انجام شد.

وی همچنین به رژیم سعودی هشدار داد که در صورت ادامه تجاوز‌ها و محاصره یمن، این رژیم شاهد عملیاتی گسترده‌تر و بزرگ‌تر خواهد بود.

در حال تکمیل...

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار