برگزاری رزمایش بصیرتی ثامن 9 در چهارمحال و بختیاری

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، رزمایش بصیرتی ثامن ۹ در رده‌های بسیج استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ - 15April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم (ع)، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان رزمایش بصیرتی ثامن ۹ به صورت مجازی در بستر پیام‌رسان‌های داخلی با مشارکت بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری و رمز مقدس «یا علی ابن ابیطالب (ع)» برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم (ع) آغاز این رزمایش را با بیان رمز مقدس «یا علی ابن ابیطالب علیه السلام» اعلام و ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: امیدآفرینی و فراهم ساختن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ از رویکرد‌های این رزمایش بصیرتی است.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی افزود: انتخابات سال جاری از ابعاد مختلف داخلی و خارجی دارای اهمیت و حساسیت ویژه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع) نیز با پیام تصویری، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ضمن توصیه به بسیجیان برای استفاده حداکثری از فرصت‌های معنوی این ماه پرفضیلت، اهمیت انتخابات خرداد ۱۴۰۰ و تفاوت‌های برگزاری انتخابات در ایران با سایر نقاط دنیا را تبیین کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان‌الله حسینی صدر مشارکت پرشور مردم در انتخابات را یک تکلیف دینی دانست که با افزایش این میزان حضور، اقتدار و عزت ملی افزایش می‌یابد.

وی در ادامه ملاک‌های انتخاب اصلح را همان معیار‌های بیان شده از سوی مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی دانست و از آحاد بسیجیان خواست برای امیدآفرینی و بیان عملکرد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند تا ان شاءالله با تشکیل یک دولت جوان انقلابی پای کار، مشکلات مختلف از جمله اقتصادی و معیشتی مردم حل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار