فرمانده نیروی زمینی ارتش در مشهد:

اساس کار نزاجا، تحقق دستورات فرمانده کل قواست

امیر سرتیپ حیدری گفت: تحقق دستورات فرماندهی معظم کل قوا اساس کار نزاجاست و سلسله مراتب فرماندهی در ارتش، کسب رضای الهی را در گرو جلب رضایت ولی‌فقیه می‌داند.
کد خبر: ۴۵۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹ - 15April 2021

اساس کار نزاجا، تحقق دستورات فرمانده کل قواست/// خبر عکس نداردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن حضور در مرکز فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه در شمال‎شرق کشور با فرماندهان یگان‌های تحت امر این قرارگاه دیدار و گفت‌وگو کرد. فرمانده نیروی زمینی ارتش در این مراسم گفت: تحقق دستورات فرماندهی معظم کل قوا اساس کار نزاجاست و سلسله مراتب فرماندهی در ارتش، کسب رضای الهی را در گرو جلب رضایت ولی‌فقیه می‌داند.

وی افزود: سلسله برنامه‌هایی که در قالب طرح جامع «لبیک یا خامنه‌ای» در ارتش تصویب و ابلاغ شده است، «ولایتمداری»، «شایسته‌سالاری» و «عدالت محوری» را در دستور کار قرار داده است و فرماندهان باید فضای فرهنگی و معرفتی یگان‌ها را به‌گونه‌ای مدیریت کنند که افسران و سربازان در راه عمل به وظایف محوله با اخلاص تلاش کنند.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام «شعبانعلی صالحی نسب» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا با تأکید بر لزوم تقویت حضور مردم در انتخابات آتی و تحقق حضور حداکثری خاطرنشان کرد: باید شرایط کشور و مقتضیات بصیرت سیاسی را در خانواده بزرگ نیروهای مسلح تبیین کرد تا زمینه حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ فراهم شود.

وی ادامه داد: در ادوار گذشته شاهد بودیم که کارکنان وظیفه و پایور در مناطق مرزی در قالب مرخصی و با تدابیر دیگر، به سختی خود را به مراکز شهرستان‌های نزدیک می‌رساندند تا آرای خود را به صندوق‌ها بیندازند که به لطف خدا در این دوره هماهنگی‌های مناسبی با استانداری‌ها و عوامل اجرایی انتخابات صورت گرفته تا زمینه رأی‌گیری از کارکنان مستقر در نقطه صفر مرزی هم فراهم شود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات و تقویت زیرساخت‌های اجتماعی نظام، موجب ناامیدی دشمن می‌شود. اساساً علت دشمنی نظام سلطه با جمهوری اسلامی هم مربوط به حضور مقامی همچون ولایت‌فقیه در این کشور است که باعث شده در این سال‌ها، توطئه‌های آنان بی‌اثر شود.

وی در انتها ابراز امیدواری کرد: دشمنی ما با مستکبران عالم، مصداق واقعی دشمنی حق و باطل است؛ این دشمنی ریشه در تضاد ذاتی حق و باطل دارد و نیروهای مسلح در خط مقدم این تقابل باید عامل به فرامین فرمانده معظم کل قوا باشند تا خط مقاومت جبهه حق فرو نریزد و این پرچم مقدس به دست صاحب حقیقی آن، حضرت مهدی (عج) برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار