دیدار از خانواده شهید «میر حمید موسوی بقرآباد» در اردبیل

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی به مناسبت فرارسیدن روز ارتش، با حضور در منزل شهید میر حمید موسوی بقر آباد از شهدای ارتش استان اردبیل با خانواده این شهید دیدار و از آنان دلجویی کرد.
کد خبر: ۴۵۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰ - 15April 2021

دیدار از خانواده شهید «میر حمید موسوی بقرآباد» در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، قبل از ظهر امروز امیر سرتیپ دوم «محمود سلیمانیان مدبر» فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی نزاجا و «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و جمعی از مسئولین و فرماندهان انتظامی و نظامی استان و شهرستان اردبیل، به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین، روز ارتش با حضور در منزل شهید ارتش میر حمید موسوی بقرآباد با خانواده این شهید دیدار و از آنان دلجویی کردند.

در این دیدار امیر محمود سلیمانیان مدبرگفت: 1181 شهید ارتش استان اردبیل افتخار رزمندگان تیپ 40 متحرک هجومی نزاجا هستند و به الگویی برای کادر و سربازان جوان تبدیل شده اند.

شهید میر حمید موسوی بقرآباد در یکم شهریور ماه 1346 در شهرستان اردبیل متولد شد. پدرش میر مجتبی کارگر بود و مادرش صغری نام داشت و تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. به عنوان سرباز ارتش در جبهه های دفاع مقدس حضور یافت. دوازدهم خرداد 1366در میمک بر اثر اصابت گلوله به گردن شهید شد. مزار وی در گلزار شهدای ججین اردبیل واقع است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها