ما به دنبال مذاکرات فرسایشی نیستیم

رییس تیم مذاکره کننده ایران درنشست وین گفت: ما به دنبال مذاکرات فرسایشی و زمانبر که هدفش مذاکره برای مذاکره باشد نیستیم.
کد خبر: ۴۵۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸ - 15April 2021

ما به دنبال مذاکرات فرسایشی نیستیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سید عباس عراقچی ظهر روز پنج‌شنبه پیش از آغاز نشست وین اظهار داشت: همانطور که بار‌ها گفته‌ایم ما به دنبال مذاکرات فرسایشی و مذاکرات زمانبر که هدفش مذاکره برای مذاکره باشد نیستیم و این را امروز به روشنی می‌گوییم در همین مسیر حرکت می‌کنیم.

وی با بیان این‌که «امروز مجددا کمیسیون مشترک برجام برگزار می‌شود» گفت: ظرف دو روز گذشته رایزنی‌های فشرده‌ای با هیئت‌های مختلف داشتیم و امروز مجدداً کار را به شکل رسمی‌تر شروع می‌کنیم و امیدواریم کارگروه‌ها بتوانند در اسرع وقت دوباره تشکیل جلسه دهند و ما روند را طی کنیم.

این دیپلمات ارشد کشورمان با بیان این‌که «همانطور که بار‌ها گفته ایم ما به دنبال مذاکرات فرسایشی و مذاکرات زمان‌بر که هدفش مذاکره برای مذاکره باشد، نیستیم و این را امروز به روشنی می‌گوییم و در همین مسیر حرکت می‌کنیم» خاطرنشان کرد: اگر مذاکرات به سمتی سازنده‌ای که ما انتظار داریم به پیش برود ادامه پیدا می‌کند وگرنه متوقف خواهد شد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار