نمایش فیلم کوتاه «جان سردار» در مازندران

برای نخستین بار فیلم کوتاه «جان سردار» با حضور جمعی از مسئولین فرهنگی استان مازندران و عوامل فیلم در حوزه هنری استان به نمایش درآمد.
کد خبر: ۴۵۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲ - 16April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، نمایش فیلم کوتاه «جان سردار» به کارگردانی «سیده معصومه حجازی» با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی استان و عوامل فیلم در این مرکز اکران شد.

این اثر با ادای احترام به سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» زندگی، خلوت و احساسات مادری را به تصویر می‌کشد که لحظه لحظه با فرزند شهید (مدافع حرم) خود زندگی می‌کند.

نمایش و رونمایی از فیلم کوتاه «جان سردار» در مازندران

علاوه بر «سیده معصومه حجازی»، «سکینه بخشی» و «حسین بهرامی» (بازیگر)، «تقی قاسمپور» (مدیر فیلمبرداری و نورپرداز)، «عباس کیانی‌زاده» (فیلمبردار)، «رضا اکبریان گالشگلایی» (تدوینگر) و «طاها بریمانی» (خواننده متن) نیز از عوامل این فیلم کوتاه هستند.

نمایش و رونمایی از فیلم کوتاه «جان سردار» در مازندران

در پایان نخستین نمایش «جان سردار»، با حضور «مهدی معصومی گرجی» رئیس حوزه هنری مازندران، «عبدالرضا باقری» رئیس اداره هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و «روح الله ایرانمهر» معاون هنری و امور سینمایی هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از عوامل فیلم تقدیر شد.

نمایش و رونمایی از فیلم کوتاه «جان سردار» در مازندران

فیلم کوتاه یادشده با مشارکت حوزه هنری مازندران و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تولید شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار