آستین‌های بالای بچه‌های جهادی در شب‌های رمضان در هرمزگان/ کوچه‌های هشت‌بندی صحنه یادآوری رشادت‌های فخری‌زاده

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی منطقه توکهور و هشت‌بندی در شب‌های ماه مبارک رمضان با نام شهید فخری‌زاده دانشمند غیور هسته‌ای کشورمان، حلاوت ویژه‌تری یافته است.
کد خبر: ۴۵۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ - 17April 2021

آستین‌های بالای بچه‌های جهادی در شب‌های رمضان در هرمزگان/ کوچه‌های هشتبدی صحنه یادآوری رشادت‌های فخری زاده

به گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، بچه‌های گروه جهادی شهید فخری‌زاده به مانند همان شهید بزرگوار که خستگی‌ناپذیر و پرشور در عرصه‌های خدمت به ملت ایران گام برمی‌داشت، در اوج گمنامی، اما باهمتی غیورانه در سنگر محرومیت‌زدایی آستین بالا زده‌اند و این روز‌ها در منطقه هشت‌بندی در شرق هرمزگان از توابع میناب مشغول ساخت‌وساز برای مردم محروم این منطقه هستند.

نام این گروه جهادی حالا زینت بخش روستا‌های هشت‌بندی شده و چندین گروه جهادی دیگر نیز به مدد و یاری آنان آمده‌اند.

همت بچه‌های جهادی تأسی به نام حضرت فاطمه زهرا (س) است و تک‌تک آنان عمیقاً بر این باورند که باهمت و سخت‌کوشی می‌توان ایران را ساخت و آباد کرد.  

آنان کار خود را از دقایقی پس از افطار آغاز می‌کنند و تا حوالی ساعت ۱۲ شب مشغول کار در جهت رفع محرومیت‌های این منطقه هستند.

مرتضی نیکبختی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا علیه‌السلام هشت‌بندی از فعالیت گروه‌های جهادی خبر داد و گفت: در راستای خدمت‌رسانی به مردم محروم و نیازمند، در شب‌های ماه مبارک رمضان ۱۰ گروه جهادی در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی و پزشکی در این منطقه مشغول به فعالیت هستند.

سروان نیک‌بختی گفت: در حال حاضر گروه جهادی شهید فخری زاده قرارگاه تحول محلات روستای چاه غربال مشغول ساخت یک واحد مسکونی برای یک خانواده نیازمند است و سایر گروه‌های جهادی در منطقه توکهور و هشت‌بندی در حال فعالیت هستند.

وی عنوان داشت: گروه‌های جهادی برای خانه‌های مردم محروم این منطقه سرویس بهداشتی می‌سازند و همچنین در حوزه ساخت مساجد و کانون‌های فرهنگی و بهداری برای مردم آستین همت بالا زده‌اند.

مردم روستا و خانواده‌های محروم این منطقه دعاگوی بچه‌های جهادی و همت بلند آنان هستند و گل‌واژه صلوات بر رسول مکرم اسلام هرگز از زبان بچه‌های جهادی به روح بلند شهید فخری زاده و شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت هرگز قطع نمی‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار