پیام سرهنگ «فلاحی» به مناسبت روز ارتش؛

29 فروردین روز بزرگداشت دلاورمردی‌های رزمندگان سلحشور ارتش است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با صدور پیامی 29 فروردین‌ روز ارتش جمهوری اسلامی را به فرمانده ارشد آجا در استان تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳ - 17April 2021

29 فروردین روز بزرگداشت دلاورمردی‌های رزمندگان سلحشور ارتش استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با صدور پیامی 29 فروردین‌ روز ارتش جمهوری اسلامی را به فرمانده ارشد آجا در استان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«بیست و نهم فروردین، روز ارتش و روز بزرگداشت ایثارگری‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان سلحشوری است که سر فرازانه ایستادند تا با دفاع از حریم ولایت و صیانت از استقلال و تمامیت ارضی نشان دادند در هر شرایطی با استعانت از خدای متعال همواره آماده دفاع از کیان نظام اسلامی هستنند.

امروز نیز بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه تجربیات گرانقدر و غرورآفرین با اتکا به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کارشناسان و متخصصان مؤمن و مجرب داخلی توانسته است، دستاوردهای ارزشمندی در عرصه‌های نظامی و دفاعی به دست آورد.

ایران بزرگ مرهون دلاورمردی‌ها و حماسه آفرینی فرزندان قدرشناسی است که با الهام از سیره حسینی جان در کف اخلاص نهاده و نشان دادند که نیروهای کارآمد، پرافتخار و مقتدری هستند که با توکل به خدای متعال همواره آماده دفاع از کیان نظام اسلامی هستند.

اینجانب به پاس رشادت‌ها و رادمردی‌های ارتشیان غیور، مراتب تبریک صمیمانه خود را به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت جنابعالی و همه ارتشیان سلحشور به خصوص فرماندهان و کارکنان ارتش در استان خراسان جنوبی ابراز داشته و از خداوند متعال سربلندی و توفيقات روزافزونتان را تحت توجهات حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد‌ظله العالی)مسألت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار