معاون اجتماعی مرزبانی خراسان رضوی خبر داد؛

آغاز اجرای طرح «رمضان با شهدای مظلوم مرزبانی» در مشهد

سرگرد بیهقی گفت: در طرح «رمضان با شهدای مظلوم مرزبانی» هر روز از ماه مبارک رمضان به یاد یکی از شهدای مرزبانی نامگذاری شده و برنامه‌های فرهنگی تابعه همچون جزءخوانی قرآن کریم و افطاری‌های ساده به یاد و نام این شهدا خواهد بود.
کد خبر: ۴۵۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ - 17April 2021

سرگرد «مجتبی بیهقی» معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد از آغاز اجرای طرح «با شهدای مظلوم مرزبانی در ماه مبارک رمضان» خبر داد و اظهار داشت: شهدای مرزبانی گرچه حافظان امنیت ایران اسلامی بودند و جایگاه بسیار والایی دارند اما متأسفانه مظلوم هم هستند و باید برنامه‌ریزی‌های فرهنگی متناسبی برای ارج نهادن به مقام شامخ این شهدا تدارک و اجرایی شود.

وی افزود: در طرح «رمضان با شهدای مظلوم مرزبانی» هر روز از ماه مبارک رمضان به یاد یکی از شهدای مرزبانی نامگذاری شده و برنامه‌های فرهنگی تابعه که به صورت روزانه برای کارکنان پایور و وظیفه این فرماندهی برگزار می‌شود، به یاد و نام این شهدا خواهد بود.

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: جزء خوانی روزانه قرآن کریم و اطعام مرزبانان با افطاری‌های ساده از جمله برنامه‌های فرهنگی مرزبانی خراسان رضوی در این ماه پرفیض است.

وی ابراز امیدواری کرد: امنیت امروز کشور مدیون شهدای گرانقدری است که حتی بعضاً نامی از آنان در جامعه شنیده نشده است لذا بر خود واجب دانستیم تا در این ماه با برکت و معنوی، دین خود را به شهدا ادا کرده و گامی در جهت معرفی بیشتر مرزبانان غیور ایران اسلامی برداشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار