فرمانده ارشد نظامی آجا در استان خراسان جنوبی:

ارتش آماده دفاع همه‌جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی است

امیر سرتیپ دوم محمودی با تأکید بر اینکه موجودیت ارتش برای حفظ انقلاب اسلامی است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره آمادگی کامل برای دفاع همه‌جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد.
کد خبر: ۴۵۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷ - 17April 2021

ارتش آماده دفاع همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمود محمودی» فرمانده ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی امروز در دیدار فرماندهان نظامی آجا در خراسان‌ جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت  روز ارتش، اظهار داشت: ۲۹ فروردین به امر حضرت امام خمینی (ره)، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران تعیین شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با همان نگاه هوشمندانه و دوراندیشانه خود این تصمیم را گرفتند که ارتش باید حفظ شود، بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با فرمان امام راحل بازسازی و احیا شد و قوت و روح تازه‌ای گرفت.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان خراسان جنوبی یادآور شد: از آنجا که دشمنان داخلی و خارجی به دنبال انحلال ارتش بودند امام راحل این هوشمندی و آینده‌نگری را داشتند که ۲۹ فروردین را روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری کردند.

محمودی عنوان کرد: در شرایطی که عده‌ای قصد انحلال ارتش را داشتند ولی حضرت امام خمینی (ره) به خاطر بقا و حفاظت از انقلاب، این فرمان را در تاریخ ۲۸ فروردین سال ۵۸ اعلام کردند که فردا باید همه ارتش در سراسر کشور رژه بروند.

وی مطرح کرد: ارتش از همان زمان صدور فرمان امام خمینی مبنی بر رژه رزمندگان ارتش، کار خود را آغاز و در طول هشت سال دفاع مقدس، با نیروی‌های دریایی، هوایی و زمینی از نظام و انقلاب پاسداری کرد.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه موجودیت ارتش برای حفظ  انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره آمادگی کامل برای دفاع همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد.

محمودی با اشاره به نقش آفرینی ارتش در عرصه‌های مختلف، تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام صحنه‌ها از جمله جنگ تحمیلی، بازسازی، جبهه مقاومت و مردم یاری حضور داشته و مأموریت‌های محوله خود را با  تمام توان و به صورت تخصصی اجرا کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها