مدیر عامل موسسه خبر و رسانه‌های نوین عنوان کرد؛

حمایت آستان قدس رضوی از فعالیت‌های رسانه‌ای حوزه دفاع مقدس

رستم‌زاده با بیان اینکه تولیت آستان قدس رضوی نگاه ویژه‌ای به حماسه ماندگار دفاع مقدس دارد، گفت: مؤسسه خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمادگی کامل دارد.
کد خبر: ۴۵۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲ - 18April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به منظور هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌ دستگاه‌ها و ساختارها در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سرهنگ «حبیب‌‌الله امیدخدا» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی به همراه حجت‌الاسلام «علیرضا دهقان» مدیر مسئول خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی و سرگرد «رسول کامبیزی» مدیر فضای مجازی این اداره‌‌کل با «جمال رستم‌زاده» مدیر عامل مؤسسه خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی دیدار کردند.  

در این دیدار حبیب‌الله امیدخدا به نقش حرم مطهر حضرت رضا (ع) در اعزام رزمندگان و تشییع و طواف پیکر مطهر شهدا در حرم حضرت ثامن‌الحجج (ع) و همچنین نقش آستان قدس رضوی در بازسازی شهر هویزه و پشتیبانی جنگ اشاره کرد و انعکاس این عملکرد درخشان را در مرکز فرهنگی دفاع مقدس ضروری دانست.

در ادامه علیرضا دهقان در ادامه با بر شمردن نقش مؤثر رسانه در ترویج فرهنگ دفاع مقدس، استفاده از ظرفیت مؤسسه خبر و رسانه آستان قدس رضوی را در نشر ارزش‌های این حماسه ماندگار در رسانه‌ها را خواستار شد. 

جمال رستم‌زاده نیز در این دیدار با بیان اینکه تولیت آستان قدس رضوی نگاه ویژه‌ای به حماسه ماندگار دفاع مقدس دارد آمادگی مؤسسه خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس در رسانه‌های نوین را اعلام کرد.

در این نشست جمال‌رستم‌زاده راهکارهای کاربردی ارتقای کمی خبرگزاری دفاع مقدس استان و همچنین استفاده از بستر فضای مجازی در نشر فرهنگ ایثار و مقاومت ارائه کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار