بیانیه اداره‏‏‏‎‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به مناسبت روز ارتش:

موفقیت‌های ایران اسلامی مرهون مجاهدت ارتش است

اداره‎کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷ - 17April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران سرشار از اوراق زرین و حماسه‌های ماندگارملت است که در جای جای آن حضور و نقش تأثیرگذار و پررنگ نیروهای انقلابی، بصیر، متعهد، مخلص، ولایتمدار و فداکار ارتش جمهوری اسلامی مشهود است.

در طی دوران هشت ساله دفاع مقدس نیروهای ارتشی با روحیه‌ای حماسی، شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی در میادین نبرد حق علیه باطل حضور داشتند و با روحیه ایثار شهادت‌طلبی و جان فشانی برای آرمان‌های دینی و انقلابی در مواجهه با دشمن در هشت سال دفاع مقدس اوراقی زرین و افتخار آفرین به کتاب قطور انقلاب اسلامی افزودند.

حضور مجاهدانه و تلاش‌های شبانه‎روزی و خستگی‎ناپذیر ارتش غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران در حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور، کمک به هموطنان عزیز در حوادثی مانند سیل، زلزله و اخیراً مبارزه با ویروس منحوس کرونا، جایگاه والا و رفیع این بازوی قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش در قلب‌های ملت ایران مستحکم‌ ساخته است. 

‌در ادامه این بیانیه آمده است: موفقیت‌ها و سربلندی‌های تاریخ‌سازی که با همت و مجاهدت ارتش غیور و سایر نیروهای مسلح درطول تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف خلق شده ‌در سایه تبعیت محض آنان از ولایت فقیه بوده است که تبلور آن در دوران حضرت امام ‌(ره) و سپس مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (‌مدظله العالی)، ارتش مقتدر و با افتخار جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح ‌را در تراز ملت سرافراز ایران و آرمان‌های نظام اسلامی به جهانیان معرفی کرده است.

 امروز نیز با توجه به بحران ویروس کرونا، ارتش یکی از نهادهایی است که با تمام قوا و با تکیه بر روحیه جهادی و توانمندی های دانش بنیان خود در حال نبرد در جبهه بیولوژیک بوده و به یاری خداوند متعال، کشور به زودی بر این مشکل نیز فائق خواهد آمد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارز شهای دفاع مقدس استان سمنان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره بیش از 48000 شهید سرافراز ارتش، این روز خجسته را به خانواده بزرگ ارتش و ملت عزیر ایران تبریک و تهنیت گفته  و با امید تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، توفیقات روزافزون و کسب افتخارات ملی و جهانی فرزندان غیور ملت قهرمان ایران در ارتش مکتبی، معنوی و مردمی ایران را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌ کند.»

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها