بیانیه اداره‏‏‏‎‌کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد به مناسبت روز ارتش؛

ارتش موجبات تحول و پیشرفت را برای کشور فراهم کرده است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد به‌مناسبت ۲۹ فروردین مصادف با روز ارتش، بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷ - 17April 2021

ارتش تحول و پیشرفت را برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کرده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به‌مناسبت ۲۹ فروردین مصادف با روز ارتش، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و فروپاشی نظام سلطه به‌عنوان نیروی ضد مردمی معرفی و مورد طمع و توطئه دشمنان انقلاب واقع شده بود که با درایت و دوراندیشی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در حمایت همه‌جانبه، ارتش از آن دسیسه‌ها عبور کرده و موجبات تحول و پیشرفت را برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کرده است.

ارتش قهرمان، در طول بیش از  چهار دهه انقلاب با تبعیت از فرماندهی معزز کل قوا، در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور، چه در جنگ تحمیلی پاسداری از مرزها، سازندگی و کمک به هموطنان در مناطق سیل‌زده، زلزله‌زده و همچنین مقابله با ویروس منحوس کرونا در کنار مردم و مسئولان بوده و به نحو مطلوب و صادقانه مصداق بارز و تبلور شعار انقلابی «ارتش فدای ملت بوده است» را به منصه ظهور رسانده است.

امروز در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران با قدرت بیشتری نسبت به گذشته و دوشادوش سایر نیرو‌های مسلح کشورمان در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در میدان حضور داشته و به آحاد ملت فهیم و انقلابی کشور عزیز اطمینان می‌دهیم که فرزندان آنان در نیرو‌های مسلح با پیروی از رهنمود‌های گوهربار رهبر حکیم انقلاب راه پیشرفت و اقتدار را سرلوحه کار خود قرار داده و ادامه‌دهنده راه شهدا و مکتب سلیمانی‌ها و صیاد‌ها باشند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با تعظیم به مقام شامخ شهیدان همیشه‌جاوید ارتش، این روز فرخنده را به آحاد رزمندگان غیور ارتشی و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار