فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کشف بیش از ۱/۵ تن مواد افیونی و دستگیری ۱۱ سوداگر مرگ

سردار طاهری از دستگیری ۱۱ سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۸۳۰ کیلو مواد افیونی خبر داد.  
کد خبر: ۴۵۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ - 17April 2021

کشف بیش از ۱/۵ تن مواد افیونی و دستگیری ۱۱ سوداگر مرگبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های خاش و سراوان با اشراف اطلاعاتی خود، اعضای یک باند مسلح سازمان‌یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان‌های مذکور به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه عصر دیروز تکاوران پلیس، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مناطق صعب العبور این شهرستان‌ها، اعضای این باند مسلح را که با چهار دستگاه پژو ۴۰۵ و دو دستگاه وانت تویوتا در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در یکی از محور‌های فرعی بخش گشت شهرستان سراوان بودند، رویت و به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات اطراف متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: طی این عملیات و با عکس العمل سریع مأموران ۱۱ سوداگر مرگ دستگیر شدند؛ همچنین چهار قبضه سلاح کلاش، یک قبضه سلاح گرینف، سه قبضه سلاح شکاری، ۷۲۱ عدد فشنگ جنگی و یک تن و ۸۳۰ کیلو و ۱۶۰ گرم تریاک کشف شد.

سردار طاهری در پایان با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاق مواد مخدر تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار