ارشد نظامی آجا در هرمزگان:

کشورهای استکباری جهان بفهمند دوران تجاوز به ملت‌ها به سر آمده است

امیر دریادار دوم شفقت رودسری گفت: دولت‌ها و کشورهای استکباری جهان باید بفهمند که دوران تجاوز به ملت‌ها به سر آمده و باید تفکر خود را اصلاح کرده و به خود اجازه ندهد به حق طلبی و حق خواهی ملت‌ها به ویژه ملت ایران تجاوز کنند
کد خبر: ۴۵۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ - 17April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، امیر دریادار دوم «آریا شفقت رودسری» ارشد نظامی آجا در هرمزگان و فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا روز شنبه در نشست خبری به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی، اظهار داشت: براساس قرآن نه ظلم می‌کنیم و نه اجازه می‌دهیم کسی بر ما ظلم کند، دولت‌ها و کشورهای استکباری جهان باید بفهمند و درک کنند که دوران استیلا و تجاوز به ملت‌ها به سر آمده و تفکر خود را اصلاح کرده و به خود اجازه ندهد به حق طلبی و حق خواهی ملت‌ها به ویژه ملت ایران تجاوز کنند.

فرمانده قرارگاه جنوب نداجا اضافه کرد: اقدام های ابلهانه‌ای توسط استکبار جهانی و در راس آن‌ها رژیم صهیونسیتی بر علیه منافع جمهوری اسلامی ایران انجام شد که تدبیری نداشته‌اند و جمله حضرت آقا که فرمود دوران بزن در رویی تمام شده به یادشان می‌آوریم.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هرمزگان ادامه داد: اجازه نخواهیم داد هر آنچه را که در فکر دارند اجرا کنند و در آینده نزدیک شاهد افول قدرت‌های استکباری و رشد و تعالی جمهوری اسلامی ایران در عرصه منطقه و جهان خواهیم شد.

امیر دریادار دوم شفقت رودسری بیان کرد: ناوگروه هفتاد و چهارم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اکنون در دریای سرخ و خلیج عدن مستقر است، ماموریت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از خلیج عدن فراتر رفته و ۲ سوم زمان ماموریت این ناوگروه تا کنون در دریایی سرخ بوده است.

وی تاکید کرد: این حضور ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلیل حساسیت و اهمیتی است که آن منطقه دارد و اتفاق‌هایی که استکبار توسط برخی از ایادی خود انجام می‌داد.

اجازه نخواهیم داد برای لحظه‌ای خدشه ای به واردات و صادرات جمهوری اسلامی ایران وارد شود

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا با اشاره به نام گذاری سال جاری به عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، خاطر نشان کرد: ناوگروه ۷۴ مشتمل ناوشکن نقدی، ناوشکن بایندر و ناو پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران تنب هزاران مایل دورتر در حال تأمین امنیت خطوط مواصلاتی کشتی‌های تجاری و نفت کش بوده تا هیچ خدشه ای بر تولید در داخل کشور ایجاد نشود.

وی یادآور شد: شیطنت‌های متعددی در دریا رخ داده و اجازه نخواهیم داد برای لحظه‌ای خدشه ای به واردات و صادرات جمهوری اسلامی ایران وارد شود.

ارشد نظامی آجا در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اتفاق‌ها و الحاق های خوبی به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال گذشته صورت گرفت، الحاق ناوبندر مکران به نداجا قدرت حضور مستمر در دریا توسط نیروی دریایی ارتش را بسیار افزایش داد.

امیر دریادار دوم شفقت رودسری عنوان کرد: به زودی شاهد الحاق ناوشکن‌های دیگر به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهیم شد که زمان آن در موقع خود اعلام می‌شود.

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا اشاره کرد: به توانی رسیده‌ایم که هر آنچه را که نیاز باشد در زیر سطح در حوزه‌های زیر دریایی‌های سبک، نیمه سنگین و در آینده سنگین، در روی سطح از ناوچه‌های رزمی تا ناوشکن‌های بزرگی که سکوی پرواز داشته باشند و به انواع سلاح‌های زیرسطح، سطح و سطح به هوا مجهز باشند را خود می‌سازیم.

وی اضافه کرد: در حوزه هوایی نیز با تجهیز نیروهای نظامی و به ویژه نیروی دریایی به پهپادهای برد بلند دارای قابلیت حمل انواع بمب‌ها اشرافیت خود را بر منطقه بسیار افزایش داده‌ایم.

ارشد نظامی آجا در هرمزگان در همین خصوص تصریح کرد: ‏در عرصه‌های مختلف دریا، هوا و زمین امروز به جایگاهی رسیده‌ایم که نه تنها قطعه‌های گلوگاهی مورد نیاز تجهیزات برای آماده به کار نگهداشتن آنها را توسط جوانان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان تامین می‌کنیم بلکه به فناوری و تجهیزات و امکانات آفندی و پدافندی لازم دست یافته‌ایم و هیچ اتکایی به نیروی خارجی وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار