ارشد نظامی آجا در هرمزگان:

رژه روز ارتش در منطقه یکم نیروی دریایی برگزار می‌شود

امیر شفقت رودسری گفت: رژه ۲۹ فروردین در بندرعباس با توجه به شرایط کرونایی رژه خودرویی در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸ - 17April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، امیر دریادار دوم «شفقت رودسری» ارشد نظامی آجا در هرمزگان با اشاره به ۲۹ فروردین اظهار داشت: امسال دهه ارتش که از روز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی تا شهادت شپهبد بزرگوار شهید قرنی در سوم اردیبهشت با عنوان «مدافعان وطن، یاوران سلامت» نامگذاری شده است و رژه ۲۹ فروردین در بندرعباس با توجه به شرایط کرونایی رژه خودرویی در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: ‏ارتش جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته علاوه بر اینکه مسوولیت اصلی خود را در عرصه‌های دفاعی و تامین امنیت با تمام توان و تلاش انجام می‌دهد، در عرصه‌های مردم یاری در حوادثی مانند سیل و زلزله تا فعالیت در حوزه درمان یاری رسان ملت شریف ایران در شرایط کرونایی بوده و بیش از ۱۵ هزار نفر در اداره بهداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران در این عرصه وارد شدند.

فرمانده قرارگاه مقدم جنوب ادامه داد: افزون بر ۴۰۰ واحد بیمارستانی ارتش در این حوزه به ملت شریف ایران خدمت رسانی کرده و هم چنان مشغول خدمات دهی هستند و ‏بیمارستان‌های مختلف نیروهای مسلح از ارتش، سپاه و نیرو انتظامی در خدمات مردم قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان جدید نیروی دریایی ارتش در بندرعباس هم دارای افزون بر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و امید می‌رود با یاری وزارت بهداشت تجهیزات آن نصب و برای استفاده مردم آماده شود.

نظر شما
پربیننده ها