جانبازان در فرهنگ اسلامی مقام رفیع و اجر عظیمی دارند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: جانبازان در فرهنگ اسلامی دارای مقام رفیع و اجری عظیم هستند و از افتخارات جوامع اسلامی محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۴۵۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ - 17April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «عطا ناوکی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با رعایت موارد بهداشتی، با جانباز 70 درصد «حسین نیکویی» دیدار و عنوان کرد: جانبازان و ایثارگران، همچون شهدا در دوران خطر با فداکاری، صبر و مقاومت خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان ضمن بیان اینکه دیدار با جامعه هدف در قالب طرح سپاس و به‌منظور رفع مشکلات آنان انجام می‌شود، اظهار داشت: سال گذشته با وجود شیوع ویروس کرونا، افزون بر پنج هزار دیدار صورت گرفت و البته فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی، به‌طور کامل رعایت می‌شد.

وی با اشاره به اینکه سلامت خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان حائز اهمیت است، افزود: خدمات‌رسانی، بررسی و حل مشکلات جامعه هدف جزئی از وظایف مهم بنیاد است و امیدواریم سال جدید بتوانیم با تلاش بیشتر، همدلی، همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی، در این راستا اقداماتی موثرتر و در شأن این قشر عزیز انجام دهیم.

ناوکی مدال سربلندی استان هرمزگان را وجود بابرکت مزار شهیدان، خانواده‌های شهدا به‌ویژه والدین آنان، جانبازان و آزادگان دانست و ادامه داد: جانبازان در فرهنگ اسلامی دارای مقام رفیع و اجری عظیم هستند و جزو افتخارات و عزت ناب جوامع اسلامی محسوب می‌شوند.

در دیدار فوق‌الذکر، غلام فتح‌آبادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرعباس نیز حضور داشت.

جانباز 70 درصد «حسین نیکویی»، یکم اردیبهشت 1348 در شهرستان اُرزوئیه از توابع استان کرمان به دنیا آمد و 26 فروردین 1366 در عملیات کربلای هشت، بر اثر تخریب و ریزش سنگر مجروح (دچار آسیب نخاعی) شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها