رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا روز ارتش را تبریک گفت

حجت‌الاسلام محمدحسنی در پیام‌های جداگانه‌ای به امیر سرلشکر موسوی و امیر سرتیپ حیدری، فرارسیدن روز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳ - 17April 2021

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا سالروز ارتش و گرامیداشت حماسه آفرینی‌های نزاجا را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیام‌های جداگانه‌ای به امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» و امیر سرتیپ «کیومرث حیدری»، فرارسیدن روز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان را تبریک گفت.

متن این پیام‌ها بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
فرماندهی محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که با تدبیر دوراندیشانه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به رخدادی بزرگ و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شد، بدون شک روز حیات دوباره ارتش و اعتماد تاریخ‌ساز امام خمینی (ره) به بازوی عظیم و انقلابی کشور است که آثار و برکات فراوانی را برای این ملت و مرز و بوم به همراه داشته و در مقاطع مختلف، از آغازین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ثمرات خود را به خوبی نشان داده است.

حضور پر برکت ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان پیروزی انقلاب اسلامی باعث سرعت در شکل‌گیری انقلاب؛ دفاع از کشور در برابر تهاجم دشمنان موجب پایداری و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ و تبلور ارتش فدایی ملت در بلایای طبیعی و به‌ویژه ویروس منحوس کرونا، افزایش محبوبیت را برای ارتش به ارمغان آورده است.

اعطای نشان «ارتش مردمى و خدایى»، «ارتش حزب‌الله»، «کلمه طیبه» و «ارتش انقلابی» از سوی مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نیز از افتخارات بزرگی است که نصیب ارتش جمهوری اسلامی ایران شده و راه، روش و هدف ارتش را تبیین می‌کند.

اینجانب از سوی خود و آحاد کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ۲۹ فروردین روز ارتش و سالروز گرامیداشت نیروی زمینی قهرمان را به شما فرمانده ولایی و محبوب و کارکنان ارتش انقلابی و ولایتمدار کشور تبریک گفته و ضمن اَدای احترام و درود به روح پرفتوح شهدای ارتش؛ آرزوی صحت و توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را دارم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران
عباس محمدحسنی»

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ کیومرث حیدری
فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان ستون فقرات ارتش و نیرویی محوری، نقشی ماندگار و اثرگذار در برهه‌های مختلف کشور از روز‌های آغازین انقلاب اسلامی تا کنون داشته و روحیه انقلابی و جهادی و بهره‌جویی حکیمانه از سرمایه انسانی مؤمن، خلاق، حرفه‌ای و شجاع باعث شده این نیرو همچون سنگر و دژی مستحکم در حفاظت از تمامیت ارضی نظام و حفاظت از انقلاب با روحیه‌ای جهادی و باوری بر مبنای معنویت، استوار و پابرجا ایستاده و از خود نامی ماندگار به یادگار بگذارد.

تقدیم ۴۸ هزار شهید به پیشگاه باریتعالی که بیش از ۴۶ هزار از این گلگون‌کفنان از فرماندهان، مسئولین و کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند، حضور موثر در حراست از سرحدات و مرز‌های کشور، مردم یاری در برهه‌های مختلف، بلایای طبیعی و مقابله با ویروس کرونا نیز از این نیرو اسوه‌ای حسنه و الگویی ماندگار ترسیم کرده که به تکیه‌گاهی مطمئن برای نظام و ملت تبدیل شده است.

بدون شک توجه ویژه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) به نیروی زمینی و اینکه معظم‌له می‌فرمایند «در مجموعه ارتش، نیروی زمینی، یک بخش بسیار مهمی است که بایستی همیشه آمادگی‌های حقیقی خودش را حفظ کند و ارتقاء ببخشد»، نیز نشان از اهمیت این نیرو دارد.

اینجانب از سوی خود و همکارانم در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ۲۹ فروردین روز ارتش و گرامیداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان را به شما فرمانده ولایی و دیگر همرزمانم در آن نیرو تبریک گفته و ضمن اَدای احترام به روح پر فتوح شهدای گرانقدر نیروی زمینی، توفیق روزافزون در خدمت به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای جنابعالی، فرماندهان، مسئولین و کارکنان آن نیروی محترم در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تدابیر آسمانی فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از خداوند منان خواستارم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران
عباس محمدحسنی»

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار