بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت روز ارتش؛

ارتش جمهوری اسلامی آمادگی پاسخ به هرگونه تجاوز دشمنان را دارد

اداره‌‍ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳ - 17April 2021

ارتش جمهوری اسلامی آماده پاسخگویی به هر گونه تجاوز دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره‌‍ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور حماسه‌آفرینی‌های ارتش انقلابی و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف دفاعی، نظامی، علمی، فناوری و... و تجلیل و تکریم از فرزندان نظام است که در این نهاد الهی مقتدرانه درخشیدند و افتخارآفرینی کردند.

ارتش با بصیرت و روحیه انقلابی غیرتمندانه در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن مجاهدانه از مرز‌های هوایی، زمینی و دریایی ایران اسلامی دفاع کرد و امروز نیز با آمادگی کامل در برابر هر گونه تجاوز دشمنان ایستاده است و این مقاومت که ریشه در آرمان‌ها و اهداف الهی و دینی دارد، همواره ارتشیان مومن و ولایی را در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی ممتاز می‌دارد.

این نیروی سلحشور و غیور در طول ۴۲ سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عزتمندانه و شرافتمندانه پای ارزش‌های نظام ایستاد و نشان داد تابع محض ولایت فقیه بوده و با پیروی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری در حفظ دستاورد‌ها و پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی تلاش ایثارگرانه‌ای دارد.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد قدرت بازدارندگی، تقویت و ارتقاء بنیه دفاعی کشور است و پا به پای نیرو‌های مسلح در بحرانی‌ترین و سخت‌ترین شرایط، موثر، نقش آفرین و باعث سرافرازی و سربلندی نظام است و برای تحقق اهداف و آرمان‌های شهدا و مکتب سلیمانی دوشادوش ملت و مسئولین نظام گام بر می‌دارد.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با گرامیداشت ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یاد و خاطره شهدای ارتش را گرامی داشته و این روز را به ارتشیان غیور و شجاع تبریک عرض می‌نماید.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها