تجمع اهالی جولان سوریه در حمایت از بشار اسد و مقاومت برابر رژیم صهیونیستی

اهالی جولان سوریه با برپایی مراسمی به مناسبت سالروز استقلال این کشور بر حمایت خود از نظام سوریه و مقاومت برابر رژیم صهیونیستی تاکید کردند.
کد خبر: ۴۵۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵ - 17April 2021

تجمع اهالی جولان سوریه در حمایت از بشار اسد و مقاومت برابر رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، اهالی جولان سوریه و همچنین بخش اشغالی جولان امروز (شنبه) با برپایی مراسم بزرگی در مرکز شهر مجدل شمس این منطقه، هفتاد و پنجمین سالروز استقلال کشورشان از چنگ اشغالگران فرانسوی را جشن گرفتند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، شرکت‌کنندگان در این مراسم، پرچم‌های سوریه و پلاکارد‌هایی در تمجید سالروز عید استقلال و تصاویر رهبران انقلاب سوریه علیه اشغالگران فرانسوی و تصاویر «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه را در دست داشتند و در حمایت از ارتش سوریه در جنگ علیه تروریسم تکفیری هم شعار سر می‌دادند.

آن‌ها همچنین بر پایبندی اهالی جولان اشغالی سوریه به سرزمین مادری خود و همچنین به مقاومت تا آزادسازی سرزمینشان و بیرون راندن اشغالگران صهیونیست تاکید کردند.

«محمد کنانی» آزاده فلسطینی نیز طی نطقی در این مراسم با تاکید بر وحدت راه و سرنوشت اهالی جولان و مردم فلسطین که با دشمنی واحد روبه رو هستند، گفت: فلسطینی‌ها و سوری‌ها با آزادسازی کامل سرزمین خود و نابودی اشغالگری، آینده درخشانی را رقم خواهند زد.

«صدقی المقت» آزاده فلسطینی که قدیمی‌ترین اسیر سوری در زندان‌های رژیم اشغالگر نیز بوده است، در مکالمه تلفنی با این مراس گفت: مقاومت گزینه ما و راه ما برای آزادسازی سرزمین و بیرون راندن اشغالگران صهیونیست است.

وی تاکید کرد: مردم ما در جولان اشغالی بر ادامه مقاومت و مقابله با رفتار‌های رژیم صهیونیستی اعم از پروژه‌های شهرک‌سازی یا اقتصادی با هدف چپاول بیشتر اراضی اشغالی تاکید دارند.

اهالی جولان اشغالی نیز که در این مراسم حضور داشتند بر ادامه حمایت از دولت سوریه در مقابله با تروریسم اقتصادی و محاصره ظالمانه آمریکا و سرسپرده هایش و همچنین در برابرگروه‌های تروریستی تاکید کردند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها