نماینده مردم زابل در مجلس:

غنی‌ساز‌ی ۶۰ درصد از مولفه‌های قدرت ایران است

دهمرده گفت: با دشمن و مستکبران عالم باید با زبان زور و با اقتدار صحبت کرد.
کد خبر: ۴۵۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱ - 18April 2021

غنی‌ساز‌ی ۶۰ درصد از مولفه‌های قدرت ایران است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حبیب‌الله دهمرده» نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: غنی‌سازی ۶۰ درصد حق ملت ایران است و ملت ایران باید از فواید آن بهره‌مند شوند.

وی افزود:‌از سوی دیگر باید بدانیم که با دشمن باید با اقتدار صحبت کرد و غنی‌سازی ۶۰ درصد یکی از مؤلفه‌های قدرت ما در برابر دشمن است.

نماینده مردم زابل در مجلس اظهار داشت: استکبار فقط زبان زور را می‌فهمد و هیچ‌گاه نباید فریب رفتار‌های به‌ظاهر دوستانه آن را بخوریم و فقط باید از سر اقتدار با او رفتار کنیم.

دهمرده خاطرنشان کرد: استکبار فقط آمریکا نیست بلکه آمریکا و اروپا هر دو رفتار مستکبرانه دارند و گاهی آمریکا رفتار مستکبرانه از خود نشان می‌دهد و گاهی اروپا و در این زمینه تقسیم‌کار دارند.

وی افزود: هر کشوری که با مستکبرین دوستی کرده نتیجه‌اش جز خسران و ضرر و زیان چیزی نبوده چرا که استکبار جهانی هیچ‌گاه به دنبال هیچ کشوری نیست.

نماینده مردم زابل در مجلس در پایان گفت: چه از طریق غنی‌سازی ۶۰ درصد و چه از طرق دیگر باید ما خودمان را در برابر دشمن قوی کنیم و از موضع برتر و موضع مقتدرانه با دشمن رفتار کنیم.   

منبع: فارس   

انتهای پیام/ ۹۱۱ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار