مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه مطرح کرد؛

هم‌افزایی نیروهای مسلح در جهت دفاع همه‌جانبه

سردار باباخانی گفت: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم‌افزایی قدرت میان ارتش و سپاه است و استراتژِی هماهنگی بین نیرو‌های مسلح عمق‌بخشی برای دفاع همه‌جانبه را فراهم خواهد ساخته است.
کد خبر: ۴۵۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ - 18April 2021

برکات نظام مقدس ایران هم‌افزایی قدرت میان ارتش دلاور و سپاه سلحشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در مراسم تجلیل از کارکنان پايور و وظيفه ارتشی اظهار داشت: امام خمینی (ره) در شرایطی ۲۹ فروردین را روز ارتش اعلام کردند که منافقان داخلی و معاندان خارجی به بهانه‌های مختلف سعی در انحلال ارتش داشتند. چنین تصمیمی، بیش از هر چیز بیانگر هوشمندی و آگاهی حضرت امام (ره) است. این هوشمندی، هم آینده‌نگری امام (ره) درباره لزوم حفظ ارتش، هم قدردانی از ارتشیانی که در مراحل انقلاب با مردم همراهی کردند را نشان می‌دهد.

وی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم‌افزایی قدرت میان ارتش و سپاه دانست و افزود: استراتژِی هماهنگی بین نیرو‌های مسلح علاوه بر آنکه باعث بروز هم‌افزایی قدرت و تأثیرگذاری این دو نیروی انقلابی بر یکدیگر شده، عمق‌بخشی برای دفاع همه‌جانبه را فراهم خواهد ساخته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی از دل جامعه با فرهنگ ناب است که جانش را برای ملت فدا می‌کند، هویت این ارتش با سایر ارتش‌ها تفاوت دارد، سیل و زلزله نشان داد که ارتش تا چه حد جان‌فدای ملت است. شیوع بیماری کرونا و مشارکت در حوزه دفاع از سلامت مردم ضمن آن‌که کمک ارزشمندی به حل مشکل بیماران بود، نشان از انعطاف ارتش و آمادگی‌اش برای مقابله با سخت‌ترین شرایط نبرد بیولوژیک دارد.

سربازان در دفاع مقدس یک نقش حیاتی، حساس، و سرنوشت‌ساز داشتند

سردار باباخانی گفت:نقش سربازان در دفاع مقدس یک نقش حیاتی، حساس، و سرنوشت‌ساز بود و به همین دلیل و علت است که می‌گوییم سربازان رکن رکین نیرو‌های مسلح هستند. همین سربازان جوان بودند که در دوران هشت سال دفاع مقدس در نوک پیکان قرار داشته و با دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی ایران مقابله و طعم پیروزی را به جامعه ایران اسلامی اهدا کردند.   

در پايان جلسه از سربازان ارتشی تجليل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها