مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

پشتیبانی از محور مقاومت، برگ زرینی از افتخارات ارتش است

سردار سرتیپ دوم «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» با صدور پیامی فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت. ‎
کد خبر: ۴۵۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ - 18April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی طی پیامی به امیر سرتیپ «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال‌‌شرق و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌ شرق نزاجا روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِينَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالَّذِينَ آوَوْا وَنَصَرُوا أُولَٰئِكَ هُمُ الْمُؤْمِنُونَ حَقًّا ۚ لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَرِزْقٌ كَرِيمٌ (آیه ۷۴ سوره انفال)

و آنها که ایمان آوردند و هجرت کردند و در راه خدا جهاد کردند و آنها که پناه دادند و یاری نمودند، آنان مؤمنان حقیقی‌اند؛ برای آنها، آمرزش (و رحمت خدا) و روزی شایسته‌ای است.

با عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا، «۲۹ فروردین روز پر افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران»؛ یادآور فداکاری و ایثارگری‌های ارتشیان عزیز و ارج نهادن به رشادت‌های غیور مردانی که شجاعانه، جان خود را در سنگرهای امنیّت، استقلال و دفاع از تمامیت ارضی کشور به ویژه حماسه آفرینی در دوران دفاع مقدّس در طبق اخلاص نهادند و همدوش سپاه و بسیج از کیان نظام مقدس اسلامی دفاع کرده و در این میسر نورانی، شهیدانی والامقام تقدیم نموده که بر تارک آن می‌درخشد.

در این سال‌ها، همگان شاهد پشتیبانی و حمایت ارتش جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت و تقدیم شهیدان مدافع حرم بوده‌اند که برگ زریّن دیگری از نقش‌آفرینی آن است.

با تبریک این روز فرخنده به حضور جناب عالی، امید است ان‌شاءالله در سایه توجّهات خاصّه حضرت بقیة الله العظم (عج) و تدابیر و اوامر مطاع فرمانده معظّم کلّ قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در رسالت بزرگ خویش، موفّق و سربلند باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار