پیام سردار «یوسفی» به مناسبت روز ارتش؛

ارتش ایران اسلامی، مردمی‌ترین ارتش دنیاست

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با صدور پیامی 29 فروردین‌ روز ارتش جمهوری اسلامی را به فرمانده ارشد آجا در استان تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹ - 18April 2021

ارتش ایران اسلامی، مردمی‌ترین ارتش دنیاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ دوم پاسدار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با صدور پیامی 29 فروردین‌ روز ارتش جمهوری اسلامی را محضر فرماندهی کل قوا، خانواده معظم شهدای ارتش و فرمانده ارشد آجا در استان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بیست و نهم فروردین، روز ارتش و روز بزرگداشت رشادت‌ها و ایثارگری‌های نیروهای غیرتمند مردمی‌ترین ارتش دنیاست.

همه مستحضرید که در اقصی نقاط دنیا، عده‌ای طبق قرارداد و شرایطی وارد ارتش آن کشور می شوند تا به انجام وظیفه در قبال امورات لازم و مربوط به ارتش که در چهارچوب‌های خاصی تعریف شده، بپردازند اما در ارتش انقلابی و مقتدر ایران اسلامی شاهد هستیم که نیروهای جوان ارتش غیر از انجام وظایف نظامی خود در همه عرصه‌ها و بحران‌ها حضور ایثارگرانه دارند.

ارتش ما که بعد از ظهور انقلاب به یک ارتش انقلابی و مردمی تبدیل شد درطول 8 سال جنگ تحمیلی نیز توانست با غلبه بر فضای شاهنشاهی حاکم بر خود، در بدترین بحران‌ها و عملیات‌ها در کنار دیگر یگان‌ها و نیروهای مردمی به نقش آفرینی و خلق حماسه بپردازد.

روز ارتش در تقویم ملی ما حداقل بهانه ای است که یاد و خاطره شهدای ارزشمند ارتش را گرامی بداریم.

به همین مناسبت و طبق هماهنگی‌های به عمل آمده و به پاسداشت رشادت ارتشیان سرافراز خوزستانی در دفاع مقدس مقرر شد پیکر مطهر یک شهید گمنام را تقدیم ارتش جمهوری اسلامی در جنوب غرب نماییم تا یادمان این شهید عزیز برای همیشه محفل و مامن حضور دلدادگان و نیروهای جوان ارتشی باشد که می‌خواهند همچون همیشه و با اقتدار از کیان آسمان و زمین کشور محافظت کنند.

اینجانب روز ارتش را به همه فرماندهان و نیروهای ارزشی و مقتدر ارتش به خصوص نیروهای فداکار ارتش در منطقه خوزستان تبریک می‌گویم و امیدوارم که بتوانیم در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان گوشه‌ای از اسناد، مدارک و مستندات مربوط به حماسه‌های ماندگار ارتش را به نسل‌های امروز و فردا ارائه دهیم تا تاریخ بداند که ارتش جمهوری اسلامی ایران، انسانی‌ترین و مردمی‌ترین ارتش دنیاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار