پیام تسلیت «مجتهدزاده» در پی درگذشت همسر شهید نواب صفوی

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس پیام درگذشتی را در پی درگذشت نیره سادات احتشام رضوی منتشر کرد.
کد خبر: ۴۵۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ - 18April 2021

پیام تسلیت «مجتهدزاده» در پی درگذشت همسر شهید نواب صفویبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت درگذشت نیره سادات احتشام رضوی همسر شهید نواب صفوی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیة مرضیه

زنان مجاهد و ایثارگر همواره پشتوانه قوام و دوام حرکتهای اجتماعی و سبب تعالی خانواده و ملتها هستند. زنانی که دوشادوش همسران، پدران و برادرانشان به تعبیر مقام معظم رهبری دامت برکاته مردانه ترین میدان ها را فتح کردند و خالق رویدادها و اتفاقات بزرگ عالم شدند . همسر بزرگوار شهید نواب صفوی یکی از این زنان سلحشور و مقاوم بود که با درایت و عزمی بی نظیر به همراه شهید بزرگوار نواب صفوی پایه‌های معرفت و شور انقلابی را مستحکم‌تر ساخت تا الگویی بی‌نظیر برای همه زنان مجاهد جهان باشد. این بانوی بزرگوار که قبل از ازدواج در کنار پدر بزرگوارشان به مبارزه با ظلم و استبداد می پرداختند بعد از ازدواج با شور و عظمت برگرفته از مکتب زینبی و فاطمی مجد و عظمت زن مسلمان را در پی ریزی مسیر مبارزه به جهان نشان دادند و مصداق این بیان امام راحل رحمت الله علیه شدند که زن مبدا همه سعادت هاست.

امروز در سوگ از دست دادن این بانوی مجاهد و ضمن تسلیت به بیت مکرم و معظم ایشان بار دیگر مسیرهای اصلی مجاهدت و ایثار زن مسلمان را به نظاره می نشینیم و از خداوند متعال می طلبیم فرصت و لیاقت پیمودن این مسیر را به همه زنان مجاهد عالم عطا فرماید. انشالله که خداوند روح این بانوی مکرم و معزز را در جوار حضرت زهرا سلام الله علیها محشور بفرماید و با اولیای صالحین قرین و همنشین گرداند. ان‌شاءالله.»

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار