فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نزاجا:

ارتش در سخت‌ترین روزها، مردم و نظام را تنها نگذاشته است

امیر سرتیپ دوم «امیرحسین شفیعی» گفت: ارتش در سخت‌ترین روزها، مردم و نظام را تنها نگذاشته و با اهدای شهدای والامقام در تمامی صحنه‌ها در کنار ملت شریف بوده و خواهد بود.
کد خبر: ۴۵۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ - 18April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، امیر سرتیپ دوم «امیرحسین شفیعی» فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، در پیامی ضمن تبریک روز ارتش به محضر فرمانده کل قوا و ملت شریف کشورمان علی الخصوص همرزمانش، اظهار داشت: روز ارتش یادگار امام راحل است و در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب، گروهک‌هایی که به‌صورت شبه انقلابی در جامعه ظهور و بروز داشتند، نعره انحلال ارتش را مطرح کردند؛ اما این امام بزرگوار (ره) بودند که ارتش را «امید ملت» لقب داده و روز ۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸ را به عنوان «روز ارتش» نامگذاری کردند.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان فرزند این آب و خاک، نهاد حرفه‌ای در دفاع از میهن اسلامی است.

امیر «شفیعی» خاطرنشان کرد: ارتش بدون نگاه به خط‌کشی‌های سیاسی، حزبی و فرقه‌ای، همواره دفاع از آب، خاک، میهن عزیز و نظام مردمی را به عنوان هدف والای خود مد نظر قرار داده است.

فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به بصیرت انقلابی کارکنان ارتش تاکید کرد: در چند سال اخیر به دنبال ناامنی‌های موجود در خاورمیانه و با افزایش حضور نظامی ایران به منظور برقراری ثبات، سناریوها و عملیات روانی مختلفی توسط ایالات متحده آمریکا  به اجرا درآمد که یکی از این سناریوها، ایجاد اختلاف، دو دستگی و دو قطبی‌سازی در نیروهای مسلح به ویژه ارتش و سپاه است که می‌تواند امنیت ملی را دچار خدشه کند.

امیر «شفیعی» تاکید کرد: در شرایطی که دستگاه‌های رسانه‌‌ای دشمنان انقلاب تلاش دارند با توسل به تبلیغات، تعامل، وحدت، همدلی و هم‌ افزایی بین سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران را کمرنگ جلوه دهند، تعامل، وحدت، همدلی و هم‌افزایی بین ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران در سطحی مثال‌‌زدنی و مطلوب است.

وی ادامه داد: امروز همگرایی، یک‌دلی و تعامل وحدت‌آفرین بین دو نیروی ارتش و سپاه از بالاترین تا پایین‌ترین سطوح سازمانی وجود دارد و این هم‌افزایی و یکپارچگی، مایه افتخار و اقتدار برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و یکی از عوامل مهم تأثیرگذار بر امنیت ملی در شرایط حاکم بر کشور و منطقه وحدت و هم‌افزایی ارتش و سپاه پاسداران است.

فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نزاجا متذکر شد: زمان افول تضییع‌کنندگان حقوق بشر دور نیست و روزی فرا می‌رسد که بشریت از شرّ آنان آسوده خواهد شد و امیدواریم با تلاش بدون وقفه دو نیروی مقتدر سپاه و ارتش بتوانیم در سایه‌ منویات و هدایت‌های مقام عظمای ولایت، فرماندهی معظم کل قوا، مایه‌ افتخار و عزت جهان اسلام باشیم.

وی افزود: امروز با تلاش و همت جوانان نخبه و انقلابی در زمینه تولید تجهیزات دفاعی در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم و هرگونه تهدید را با پاسخی دندان‌شکن مواجه خواهیم کرد.

امیر «شفیعی» خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های امروز ارتش، نتیجه و میوه‌ خودباوری و مدیریت جهادی است و موفقیت‌های به دست آمده ثمره‌ی روی پای خود ایستادن است و ثابت کرده که با تلاش و توکل به خدای بزرگ می‌توانیم نیازمندی‌های خود را تأمین کنیم.

وی ضمن تشکر از تلاش تمامی همرزمانش در ارتش در راستای کمک به آحاد مردم در شرایط مختلف، اظهار کرد: مجموعه‌ی نقش‌هایی که ارتش در عملیات‌ مردم‌یاری و دفاع از مرزها ایفا کرده است، ارتش جمهوری اسلامی را به‌عنوان یک ارتش متعهد، مومن، ولایی و دوستدار ملت و کشور ترسیم کرده است که در بلایای طبیعی و مراسم‌ها همواره مورد لطف، مرحمت و اقبال مردم بوده است و بارزترین آن‌ها حضور پر رنگ ارتش جمهوری اسلامی در جبهه‌ سلامت  و تقدیم شهدای سلامت در این راه مقدس است. اقدامات مردم‌یاری ارتش در زمینه‌ی کرونا نه تنها خدشه‌ای به مسئولیت‌های اصلی وارد نساخته، بلکه باعث هوشیاری و آمادگی‌ بالاتر نیروها شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها