مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

ارتش یادآور دلاوری بزرگ‌مردانی از جنس ایمان و رشادت است

سردار «مهدی ظفری» گفت: 29 فروردین روز بزرگداشت حماسه آفرينی‌های غيورمردان ارتش جمهوری اسلامی ايران و يادآور دلاوری بزرگ‌مردانی از جنس ایمان و رشادت است.
کد خبر: ۴۵۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱ - 18April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان طی پیامی 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به دلیرمردان ارتش تبریک گفت.

در این پیام آمده است:
 
روز ارتش، یادآور رشادت‌‌های‌ بزرگ‌ مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند. آن چه که امروز بدان می‌بالیم مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی هست که در 8 سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقابل تمامی قدرت‌های روز دنیا آبدیده شدند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آوردند.
 
بیست و نهم فروردین ماه، روز بزرگداشت حماسه آفرينی‌های غيورمردان نيروی زمينی ارتش جمهوری اسلامی ايران و يادآور دلاوری بزرگ‌مردانی از جنس ایمان و رشادت است كه در سايه راهنمایی‌های بی‌دریغ حضرت امام راحل با بذل جان و تقديم هزاران شهيد، نقش اساسی در پيروزی، شكل گيری و مهندسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران داشته‌اند.
 
در نهایت ادب، پیام تبریک و تحیت، ناچیزترین هدیه‌ای است که به پاس تلاش‌های مستمر و مقدس شما ارتشیان از جان گذشته می توانم تقدیم حضورتان نمایم. آرزومندم در سایه الطاف لایزال پروردگار تا سالیان سال در کنارخانواده خوش و سلامت و توفیق خدمت به مردم غیرتمند سرزمین مقدس ایران اسلامی را داشته، و در ظل توجهات حضرت بقیة‌الله العظم روحی له الفداه در اجرای منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) موفق و مقتدر باشید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار