پیام تسلیت سردار «عباسقلی‌زاده» در پی شهادت جانباز حاج «محمد شفوی»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور پیامی، شهادت حاج «محمد شفوی» جانباز ۷۰ درصد را تسلیت گفت
کد خبر: ۴۵۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ - 18April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، با صدور پیامی شهادت حاج «محمد شفوی» جانباز ۷۰ درصد را تسلیت گفت.

متن پیام سردار عباسقلی‌زاده به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

آنان که دیروز پیشگامان عرصه نبرد حق علیه باطل بودند، امروز پهلوانان عرصه شکیبایی و اسوه‌های استقامت هستند. جانبازان با روح آسمانی خویش متجلی شکوه ایثار گشتند و اجر ایمان و مجاهدتشان، روح پر تمنای آنان را به همرزمان شهیدشان واصل می‌کند.

حاج محمد شفوی، مردی که آتش جنگ هیچ‌گاه در خانه‌اش خاموش نگشت و خود و خانواده‌اش مردانه در مقابل سختی‌های دوران جانبازی ایستادند و صبوری را درسی برای همه قرار دادند.

او اسوه اخلاق بود و صبر و مهربانی و ادب و مناعت طبع را در عمل نشان داد و نامی نیک از خود به یادگار گذاشت که از دست دادنش برای‌مان سخت، ولی به آرزو رسیدنش که همان شهادت در راه خدا بود، برای‌مان امیدبخش است.

اينجانب شهادت حاج «محمد شفوی» را محضر مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور آذربایجان شرقی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، پیشکسوتان جهاد و شهادت، همرزمان و خاصه خانواده آن شهید عزیز تبریک و تسليت عرض می‌نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار