نماینده ولی فقیه در لرستان:

ارتش جمهوری اسلامی در جنگ و صلح همواره مایه امنیت مردم است

حجت‌الاسلام «شاهرخی» با بیان اینکه نیروهای مسلح یکی از مظهرهای اصلی قدرت ملی هستند، گفت: ارتش جمهوری اسلامی در جنگ و صلح همواره مایه امنیت مردم است.
کد خبر: ۴۵۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ - 18April 2021

ارتش جمهوری اسلامی در جنگ و صلح همواره مایه امنیت مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از  خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در استان لرستان، صبح امروز (یک‌شنبه) در مراسم رژه خودرویی روز ارتش، ضمن تبریک ۲۹ فروردین مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لشکر ۸۴ استان لرستان، اظهار داشت: بدنه ارتش جمهوری اسلامی از همان ابتدا از جوانانی همچون شهیدان «کلاهدوز»، «فکوری»، «عباس بابایی»، «صیاد شیرازی»، «فتح‌الهی»، «نقدی» و دیگر شهدای بزرگ تشکیل شده بود که در خانواده‌های مسلمان تربیت شده بودند.

وی افزود: پس از اینکه ندای امام امت در پیوستگی به امت، بر فطرت پاک ارتشیان متدین نشست، این موضوع سبب شد تا همافران ارتش جمهوری اسلامی حماسه تاریخی ۱۹ بهمن سال ۵۷ را رقم زدند و در بیست و یکم بهمن با وجود اینکه ژنرال «هایزر» آمریکایی ماموریت داشت که ارتش را در مقابل ملت قرار دهند؛ ولی ارتشیان متدین در این روز به امام و امت پیوستند و پیروزی ملت و امام در تاریخ برای همیشه ثبت شد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از نظام و جمهوری اسلامی با فداکاری و رشادت، امنیت ملت را حفظ و با تقدیم هزاران شهید در دفاع از دین و ملت، جان خود را فدا کرد.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح یکی از مظهر‌های اصلی قدرت ملی هستند، بیان کرد: ارتش به‌عنوان یکی از عناصر اصلی قدرت ملی است و امروز قدرت ارتش و توانمندی ارتش در دیپلماسی سیاسی کشور، در مذاکره با ابر قدرت‌ها بسیار تاثیرگذار است.

حجت‌الاسلام شاهرخی گفت: با داشتن نیرو دریایی، هوایی و زمینی قدرتمند و کارآمد، قدرت چانه‌زنی و دیپلماسی کشور بالا می‌رود و در همین راستا به داشتن نیرو‌های مسلح کشور افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ارتش به اذن خدا دژ مستحکم مردم است، تصریح کرد: ارتش و نیرو‌های مسلح مایه افتخار برای فرماندهی کل قوا، عزت دین و مایه امنیت ملت است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) قطعه‌سازی به‌عنوان جهاد خودکفایی در ارتش جمهوری اسلامی و نیرو‌های مسلح شکل گرفته است و این امر نشان می‌دهد که تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه کشور شکست خورده است و توان عملیاتی نیرو‌های مسلح و ارتش حفظ و در زمین، دریا و هوا به پیشرفته‌ترین تجهیزات مجهز شده است.

وی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی در جنگ و صلح همواره مایه امنیت مردم است و ملت احساس می‌کنند که نیرو‌های مسلح، در زمین، دریا و هوا نیرو‌های کارآمدی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها