نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

امروز ارتش جمهموری اسلامی ایران مقتدر‌تر از همیشه است

آیت‌الله علما گفت: امروز ارتش جمهموری اسلامی ایران مقتدر‌تر از همیشه با همه وجود در خدمت منویات فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۴۵۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ - 18April 2021

امروز ارتش جمهموری اسلامی ایران مقتدر‌تر از همیشه استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار با فرماندهان قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور برگزار شد اظهار داشت: از شجاعت، اقتدار، اخلاص و مردمی بودن ارتشیان باید تقدیر شود. بهترین تعبیر را مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند که از ارتش به عنوان ارتش مکتبی یاد نمودند و این رسالت بزرگ ارتشیان را صد چندان می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: ارتشیان قهرمان در دوران دفاع مقدس در کنار سپاه و بسیج بزرگترین حماسه‌ها خلق کردند و بعد از جنگ هم ارتش همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور داشته و جانفشانی ارتشیان در ایام کرونا، سیل و زلزله هیچگاه از اذهان زدوده نخواهد شد.

وی گفت: امروز ارتش جمهموری اسلامی ایران مقتدر‌تر از همیشه ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های بلند امام راحل، با همه وجود در خدمت منویات فرماندهی معظم کل قوا است.

در پایان این ديدار نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه از سرتیپ ستاد «فرهاد آریانفر» فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور به پاس زحمات و مردمی بودن ایشان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها