برگزاری پویش قرآنی «بهار قرآن با شهدا» در ماه مبارک رمضان

«لک» گفت: با تأسی از سیره شهدای گرانقدر، به نیابت از هر شهید قرائت قرآن توسط همه مومنان و روزه‌داران در پویش «بهار قرآن با شهدا» در طول ماه رمضان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۵۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷ - 18April 2021

«عبدالکریم لک» مسئول روابط‌ عمومی بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد، اظهار داشت: بزرگترین معجزه دین ما کلام خدا و کتاب خدا یعنی قرآن مجید است که خداوند متعال در ماه مبارک رمضان و در شب قدر بر وجود نازنین پیامبر مکرم اسلام (ص) نازل کرده است، تا چراغ راهنمایی زندگی بشر و همه انسان‌ها در همه اعصار و أمصار باشد.

وی افزود: شهیدان عزیز و والامقام در مکتب قرآن، تربیت، تعالی و تکامل یافتند و به بالاترین درجه یعنی شهادت در راه خدا نائل آمدند.

لک با اشاره به برگزاری طرح «بهار قرآن با شهدا» ادامه داد: اینک با تأسی از سیره شهدای گرانقدر به نیابت از هر شهید قرائت قرآن توسط همه مومنان و روزه‌داران در پویش «بهار قرآن با شهدا» در سراسر کشور، در طول ماه رمضان اجرا می‌شود تا هم قلوب خود را به نور قرآن منور و شهدا را در ثواب قرائت قرآن کنیم.

وی تدبر، تعقل، تأمل و بهره‌گیری از مضامین الهی و آسمانی قرآن را راه گشای مشکلات زندگی فردی و اجتماعی مردم جامعه دانست و عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح، افزون بر تلاوت و ختم قرآن کریم، به نیابت از شهدا، تدبر در کلام الهی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: پویش قرآنی «بهار قرآن با شهدا» به خانواده شهدا و ایثارگران اختصاص ندارد و همه آحاد و اقشار جامعه می‌توانند با مراجعه به آدرس «http://simabeen.ir/navideshahed»، اطلاعات خود را وارد و به نیابت از هر شهید حزب، سوره و جزئی از قرآن قرائت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار