دبیر کنگره بین‌المللی قدس:

دادخواهی و تمرکز مسلمانان بر قدس موجب نابودی اسرائیل می‌شود

آل کثیر گفت: اگر مسلمانان جهان روی قدس تمرکز کنند، این تمرکز و دادخواهی آن‌ها منجر به نابودی زودتر اسرائیل خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲ - 18April 2021

دادخواهی و تمرکز مسلمانان بر قدس موجب نابودی اسرائیل می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «مرتضی آل کثیر» دبیر کنگره بین‌المللی قدس اظهار داشت: پس از پیروزی‌ها و فتح‌های پیاپی و همچنین آشکار شدن هرچه بیشتر مشت آهنین محور مقاومت؛ نظام سلطه جهانی و صهیونیسم به سلاح رسانه و تشویش افکار عمومی رو آورده و در پی آن است که از عنصر تزویر رسانه به نفع خود و تحت فشار قرار دادن محور مقاومت استفاده کند.

وی بیان داشت: در حال حاضر محور مقاومت و جبهه حق و باطل مشخص شده و درست است که اتفاقاتی در یمن و سوریه در جریان است، اما بهانه اصلی قدس است.

دبیر گنگره بین‌المللی قدس با تاکید بر اینکه اگر مسلمانان جهان روی قدس تمرکز کنند، این تمرکز و دادخواهی آن‌ها منجر به نابودی زودتر اسرائیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: مظلومیت مردم یمن، سوریه و فلسطین در یک راستا و محور است و سلاح شاعر هنر اوست و او می‌تواند با هنری که در این زمینه ارائه می‌دهد، در مقابله با خط تزویر رسانه‌ای برخیزد و کمک‌رسان مردم مظلوم در سراسر جهان باشد.

آل‌کثیر افزود: در این میان همه مسلمانان تلاش داشته و دارند تا به نوعی این مناسبت بسیار مهم را پاس دارند و سهمی هر چند کوچک در آزادی قدس شریف داشته باشند و شاعران مسلمان نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

دبیر کنگره قدس ضمن بیان اینکه کنگره بین المللی شعر قدس فرصتی ست برای اینکه شاعران متعهد محور مقاومت خودشان را در این مقابله تاریخی پیدا کرده و ایفای نقش کنند، گفت: فراخوان این کنگره توسط «مجمع شاعران مقاومت» در ۷ زبان زنده دنیا و با محوریت قدس شریف منتشر می‌شود. بناست از تاریخ ۳۰ فروردین لغایت روز قدس ۱۴۰۰پذیرای آثار شاعرانی از هفت زبان زنده‌ی دنیا یعنی فارسی، عربی، ترکی، انگلیسی، کردی، اردو و آذری باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار