مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

جانفشانی بیش از ۳ هزار شهید خراسانی ارتش در دفاع از اسلام و انقلاب ستودنی است

حجت‌الاسلام «معصومی» گفت: جانفشانی بیش از سه هزار و ۸۸۵ شهید ارتش از خراسان رضوی در راه دفاع از اسلام و انقلاب ستودنی است.
کد خبر: ۴۵۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱ - 18April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حجت‌الاسلام «حسین معصومی» به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، ارتش مقتدر ایران اسلامی حماسی‌ترین صحنه‌های جانفشانی را با گذشتن از جان خویش، خلق کردند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی پس از دفاع مقدس نیز در کنار سایر نیروهای مسلح و بسیج مردمی، تحت رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب با صیانت از تمامیت ارضی میهن اسلامی و خدمت به مردم رسالت خود را خوبی به انجام رساندند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور ایمان، اعتقاد راسخ، انضباط، حرکت در چارچوب قانون و منافع و مصالح ملی است و وظیفه پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی و همچنین حفاظت و حراست از مرزهای جغرافیایی، سیاسی، فرهنگی و ایمانی ایران اسلامی را بر عهده دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: استان خراسان رضوی ۱۷ هزار و ۳۱۱ شهید تقدیم اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که از این تعداد سه هزار و ۸۸۵ شهید متعلق به نیروی ارتش در استان خراسان رضوی است.

وی در ادامه به ایستادگی ناوشکن سهند در برابر ناو امریکایی در سال ۱۳۶۷ اشاره کرد و گفت: ۲۹ فروردین سالروز نبرد ناوچه سهند با ناو آمریکایی بود، که هفت شهید این برد متعلق به مشهد هستند که یاد این عزیزان را در این روز افتخار آفرین گرامی می‌داریم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی در پایان با بیان اینکه دستاوردهای دفاعی ایران اسلامی مرهون تلاش دلاورمردان متخصص ارتش است، گفت: نقش‌آفرینی ارتش در راستای اقتدار ایران اسلامی و خدمت مخلصانه به مردم در دشوارترین شرایط، برای آحاد هموطنانمان سرمشق و الگو است.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار