طی پیامی؛

رئیس قوه قضاییه عروج سردار «حجازی» را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام رئیسی در پیامی عروج جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۵۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹ - 19April 2021

حجت الاسلام رئیسی  عروج سردار حجازی را تسلیت گفتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضاییه در پیامی عروج جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللهِ الَّرحمنِ الرَّحیمْ

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ بِأَمْوَالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ عَلَى الْقَاعِدِینَ دَرَجَةً، وَ کُلًّا وَعَدَ اللَّهُ الْحُسْنَىٰ وَ فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَى الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا

خبر عروج سردار سید محمد حجازی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تأثر و تألم اینجانب و همه دوستان انقلاب و دلدادگان امام و رهبری شد.

آن مجاهد بصیر و سردار ولایتمدار، که از یادگاران دوران دفاع مقدس بود پس از پایان جنگ نیز در مسئولیت‌های بسیج، سپاه و ستاد کل نیرو‌های مسلح اقدامات و خدمات ارزشمندی برای تأمین امنیت، جذب و پرورش جوانان مومن و انقلابی و ارتقاء توانمندی‌های لجستیک و صنعت دفاعی انجام داد و در جبهه مقاومت نیز استوانه‌ای قابل اتکاء برای رزمندگان مقابله با داعش و رژیم صهیونیستی، خصوصا در لبنان به شمار می‌رفت.

این فرمانده دقیق، مخلص و با ایمان، پس از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز همچون یاوری امین و خستگی‌ناپذیر برای فرماندهی نیروی قدس سپاه، عزم خود را در جهت یاری‌بخشی به جبهه مقاومت اسلامی به کار گرفت؛ «عاشَ حَمیدا وَ ماتَ سَعیدا».

اینجانب فقدان این سردار وارسته و عاشق جهاد و شهادت را محضر رهبر حکیم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا، خانواده مکرم آن مرحوم، فرماندهان و مسئولان و همرزمانش در بسیج، سپاه، نیروی قدس، رزمندگان جبهه مقاومت و آحاد ملت شریف ایران تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات و همنشینی با یاران شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها