رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

قدردان مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر ارتشیان هستیم

سردار معصوم‌بیگی با بیان اینکه قدردان مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر ارتش همیشه سرافراز هستیم، گفت: افتخار می‌کنیم ارتش ما ارتشی مکتبی، ولایی و مردمی است که در دفاع و حراست از کشور قاطعانه و دوشادوش سایر نیرو‌های مسلح اجازه کوچکترین تجاوزی به ایران اسلامی را نمی‌دهند.
کد خبر: ۴۵۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴ - 19April 2021

قدردان مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر ارتشیان هستیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «مهدی معصوم‌بیگی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا در راس هیئتی با امیر سرتیپ جانباز «داود نظام اسلامی» و سرهنگ جانباز «مهدی خزایی» و خانواده‌های شهیدان «نعمت زاده» و «مشگین» از شهدای ارتش دیدار، دلجویی و از ایثار این خانواده‌ها قدردانی کرد.

وی در این دیدار‌ها ضمن گرامی‌داشت روز پر افتخار ارتش اظهار داشت: سرافرازی و استقلال میهن عزیزمان ایران را مدیون فداکاری، ایثار و استقامت مثال زدنی نیرو‌های مسلح و ارتش قهرمان و غیرتمندی هستیم که پس از هشت سال دفاع مقدس پیروزی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

این مقام ارشد انتظامی با ابلاغ سلام فرمانده نیروی انتظامی به خانواده‌های گرانقدر شهدا و جانباز ارتش تصریح کرد: شما جانبازان عزیز به قمر بنی هاشم اقتدا کرده‌اید و نه تنها ما بلکه تاریخ و بشریت مدیون فداکاری و رشادت شما دلیرمردان است.

وی با بیان اینکه شجاعت و غیرت کارکنان ارتش باعث شد تا کیان کشور حفظ و دست نامحرمان از میهن اسلامی دور بماند، افزود: تا زمانی که دفاع از آب و خاک برای خدا و برای مردم باشد آثار و برکات آن تا قیامت جاودانه خواهد ماند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا رمز موفقیت در جبهه‌های حق علیه باطل را وحدت کلمه در بین نیرو‌های مسلح عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی با رهنمود‌های مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای توانسته به یکی از قدرتمندترین نیرو‌های مسلح جهان تبدیل شود که در عرصه‌های مختلف دفاعی، علمی، فناوری و تسلیحاتی سرآمد است.

سردار معصوم‌بیگی با بیان اینکه قدردان مجاهدت‌های خستگی ناپذیر ارتش همیشه سرافراز هستیم، خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم ارتش ما ارتشی مکتبی، ولایی و مردمی است که در دفاع و حراست از کشور قاطعانه و دوشادوش سایر نیرو‌های مسلح اجازه کوچکترین تجاوزی به ایران اسلامی را نمی‌دهند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار