نماینده مردم نطنز در مجلس:

سردار سرافراز حجازی عمر پربرکت خویش را در سایه ولایت سپری کرد

فیروزی پوربادی گفت: سردار سرافراز حجازی عمر پربرکت خویش را در سایه ولایت سپری کرد و همواره در قامت یک پاسدار شجاع و انقلابی و هوشمند بر مسیرنورانی جهاد، شهادت و ولایت پای فشرده و سرانجام نیز به دیار حق شتافت.
کد خبر: ۴۵۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ - 19April 2021

سردار سرافراز حجازی عمر پربرکت خویش را در سایه ولایت سپری کرد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «رحمت‌الله فیروزی پوربادی» نماینده مردم نطنز در مجلس طی پیامی درگذشت سردار رشید سپاه اسلام، جانشین فرماندهی سپاه قدس سرتیپ دوم پاسدار «سید محمد حجازی» را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت سردار رشید سپاه اسلام، جانشین فرماندهی سپاه قدس سرتیپ دوم پاسدار "سید محمدحجازی" موجب تألم و تاثر گردید.

سردار سرافراز حجازی عمر پربرکت خویش را در سایه ولایت در دفاع از کیان اسلامی چه در عرصه هشت سال دفاع مقدس و همچنین در جبهه مقاومت به‌عنوان جانشین فرماندهی سپاه قدس همواره در قامت یک پاسدار شجاع و انقلابی و هوشمند بر مسیر نورانی جهاد، شهادت و ولایت پای فشرده و سرانجام نیز به دیار حق شتافت.

این‌جانب درگذشت سردار رشید سپاه اسلام سید محمد حجازی را به مقام معظم فرماندهی کل قوا مدظله‌العالی و فرمانده کل سپاه، بیت مکرم، بستگان و مردم شهیدپرور استان اصفهان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید، علو درجات و هم‌نشینی با یاران شهیدش و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی توأم باعزت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

رحمت‌الله فیروزی پور نماینده مردم نطنز بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار