فرمانده سپاه امام صادق (ع) خبر داد:

اعلام آمادگی سپاه امام صادق (ع) برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان گناوه

سردار رزمجو گفت: هماهنگی‌های لازم ‌برای اعزام کمک‌ها به منطقه زلزله‌زده انجام شده تا در صورت نیاز، خدمات‌رسانی به مردم منطقه زلزله‌زده انجام شود.
کد خبر: ۴۵۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶ - 19April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از اعلام آمادگی سپاه برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان گناوه اظهار داشت: گروه اولیه سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر جهت بازدید و بررسی میزان خسارات به این منطقه اعزام شده است که پس از بررسی‌های اولیه و نیازسنجی، نیازهای اولیه منطقه زلزله‌زده را اعلام می‌کنیم.

وی گفت: بسیجیان و گروه‌های جهادی بسیج استان بوشهر دقایقی بعد از وقوع این زلزله برای حضور در شهرستان گناوه جهت کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان و اعزام به منطقه زلزله‌زده اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت نیاز به این مناطق اعزام می‌شوند.

سردار رزمجو افزود: هماهنگی‌های لازم برای اعزام تیم‌های امداد سپاه استان بوشهر به منطقه زلزله‌زده، دقایقی پس از وقوع زلزله انجام شده تا در صورت نیاز، خدمات‌رسانی به مردم انجام شود.

حوالی ظهر روز گذشته زمین لرزه‌ای با قدرت ۵.۹ ریشتر بندر گناوه در استان بوشهر را لرزاند که خوشبختانه این زلزله خسارت جانی نداشت اما وقوع بیش از ۵۰ پس لرزه باعث نگرانی مردم این منطقه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار