دیدار فرمانده سپاه تکاب با خانواده شهید «الطافی»

سرهنگ «عباس‌فام» به همراه تعدادی از مسئولان سپاه تکاب با خانواده شهید «عباس الطافی» دیدار کرد.
کد خبر: ۴۵۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ - 19April 2021

دیدار فرمانده سپاه تکاب با خانواده شهید «عباس الطافی»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ «وهاب عباس‌فام» فرمانده سپاه تکاب امروز با همراهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تکاب، جمعی از کارکنان سپاه و رئیس بنیاد شهید شهرستان با خانواده شهید «عباس الطافی» دیدار کرد.

فرمانده سپاه تکاب در این دیدار با اشاره به نقش و جایگاه شهدا در کشور اظهار داشت: همان طور که شهدا در نزد خداوند عزیز و گرامی داشته می‌شوند در بین مردم نیز از جایگاه خاصی برخوردار بوده و مردم احترام ویژه ای نسبت به آنها دارند.

‌عباس‌فام با بیان اینکه شهید در نتیجه اخلاص و فداکاری به مقام عزت و جلال رسیده است، افزود: آنها برای دفاع از وطن و ناموس از تمام تعلقات دنیایی دست کشیده و به جبهه‌ها شتافتند که این نشان از روح بزرگ و باعظمت شهدا است.

وی با بیان اینکه امروزه هرکسی در حد توان خویش وظیفه دارند به شناساندن ارزش‌های شهدا و سیره آنها به مردم کمک کند، ادامه داد: برای انجام این کار یک برنامه‌ریزی منسجمی، خلاقانه و متناسب با نیازهای روز جامعه صورت گیرد.

فرمانده سپاه تکاب عنوان کرد: امروزه دامنه تکنولوژی و ابزارهای ارتباط ‌جمعی گسترده شده و روز به روز به تنوع این ابزارها نیز افزوده می‌شود و برای شناساندن شهدا باید با شناخت از فضای مجازی و تولید محتواهای متناسب با این فضا اقدام کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: امنیت و عزت امروزی کشور مدیون خون پاک شهدا است که همه باید برای ادای دین به شهدا برای سربلندی کشور و حفظ یاد و خاطره شهدا تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار