بازنشر/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

هشدار جانشین فرمانده نیروی قدس به آمریکا

سردار حجازی تحرکات اخیر آمریکایی‌ها در عراق را آتش‌افروزانه دانست و گفت: به آن‌ها هشدار می‌دهیم که اگر امنیت منطقه را خدشه‌دار کنند، حتماً پشیمان خواهند شد.
کد خبر: ۴۵۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۱ - 20April 2021

هشدار جانشین فرمانده نیروی قدس به آمریکاگروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس: به مناسبت عروج ملکوتی سردار سرتیپ پاسدار «محمد حجازی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آخرین گفت‌وگوی وی با خبرگزاری دفاع مقدس را که ۱۶ دی‌ماه ۱۳۹۹ و همزمان با تحرکات شیطنت‌آمیز آمریکا در منطقه منتشر شده بود، از منظر مخاطبان ارجمند می‌گذرانیم.

در ذیل، متن این گفت‌وگو را می‌خوانید:

سردار حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با اشاره به تحرکات نظامی اخیر آمریکا در منطقه اظهار داشت: تحرکات آمریکا در عراق تحریک‌کننده است.

سردار حجازی افزود: این تحرکات و اقدامات ممکن است که منطقه را به آتش بکشد؛ لذا به آن‌ها هشدار می‌دهیم که اگر اقدامات آن‌ها مخل امنیت منطقه باشد، حتماً پشیمان خواهند شد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در خصوص سخنان اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره محور مقاومت نیز گفت: موضع ما همان موضع سیدحسن نصرالله است.

به گزارش دفاع‌پرس، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه ۲۹ فروردین در اطلاعیه‌ای از شهادت سردار سرتیپ پاسدار «سید محمد حسین‌زاده حجازی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بر اثر عارضه قلبی خبر داد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها