پیام تسلیت شهردار قم به مناسبت درگذشت شهادت‌گونه سردار «حجازی»

سقائیان‌نژاد در پیامی درگذشت شهادت‌گونه سردار عالیقدر و جانباز سرافراز سرتیپ پاسدار سید محمد حسین‌زاده حجازی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۵۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶ - 19April 2021

پیام تسلیت شهردار قم به مناسبت درگذشت شهادت‌گونه سردار «حجازی»به گزارش دفاع‌پرس از قم، «سید مرتضی سقائیان‌نژاد» شهردار قم در پیامی درگذشت شهادت‌گونه جانشین سابق سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی جانباز سرافراز سردار سرتیپ پاسدار «سیدمحمد حسین زاده حجازی» را تسلیت گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

«خبر درگذشت شهادت‌گونه سردار عالیقدر و جانباز سرافراز سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سال‌ها تحمل درد و رنج جراحات و عوارض شیمیایی یادگار از جنگ تحمیلی موجب تالم خاطر شد.

این شخصیت بزرگ و تأثیرگذار در طول سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی باعث خدماتی شایسته و ماندگار در تاریخ این مرز و بوم شد که اثرات آن در تاریخ ایران اسلام همواره خواهد درخشید.

فقدان آن عزیز سفر کرده را به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، مجموعه خدوم و بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای خانواده ایشان و همرزمانشان صبر جزیل آرزو دارم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار