در پیام تسلیت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در پی درگذشت سردار حجازی آمده است؛

جغرافیای مقدس خوزستان رشادت‌های سردار حجازی را فراموش نخواهد کرد

در پیام تسلیت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان آمده است: جغرافیای مقدس خوزستان یا همان کربلای دوران دفاع مقدس ایران اسلامی هیچ‌وقت صحنه‌های حماسی و ماندگار از رشادت‌های سردار رشید اسلام «سیدمحمد حسین‌زاده حجازی» را از یاد نخواهد برد.
کد خبر: ۴۵۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹ - 19April 2021

پیام تسلیت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در پی شهادت سردار «حجازی»

به‌ گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار «سیدمحمد حسین‌زاده حجازی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را خدمت فرماندهی کل قوا، ملت شریف ایران، فرماندهان جبهه مقاومت و همرزمان‌ ایشان تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت سردار «سیدمحمد حسین‌زاده حجازی» جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تاثر و تالم همه دلدادگان و خدمتگزاران به امام، رهبری و انقلاب اسلامی شد‌.

این سردار عزیز، سال‌ها با پوشیدن لباس مقدس سپاه، در جغرافیای خوزستان حماسه آفرید و ایثارگری ها کرد و تمام وجودش را برای دفاع از کیان اسلامی در معرض خطر قرار داد.

او در طول سال‌ها خدمت در عرصه های مختلف، صادقانه زیر پرچم سرخ ابا عبدالله و بیرق سبز رهبری تنها به خدمتگزاری و رشادت فکر کرد و از هیچ کوششی برای حفظ امنیت و اقتدار ایران اسلامی فروگذار نبود.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان شهادت این سردار با افتخار، شجاع، مجاهد، انقلابی و سرباز ولایت را به محضر مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا، جبهه بین المللی مقاومت، خانواده بزرگوار آن مرحوم، فرماندهان سپاه و همرزمانش در بسیج و همه آحاد مردم قدردان ایران تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت می‌نماید.

جغرافیای مقدس خوزستان یا همان کربلای دوران دفاع مقدس ایران اسلامی هیچوقت صحنه های حماسی و ماندگار از رشادت های این سردار رشید اسلام را از یاد نخواهد برد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار