امروز صورت گرفت؛

بازدید استاندار گیلان از مراحل تولید فیلم زندگی شهید «علی انصاری»

زارع با حضور در محل تصویربرداری فیلم کوتاه «رسم عاشقی» از روند تهیه و تولید این فیلم بازید کرد.  
کد خبر: ۴۵۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰ - 19April 2021

بازدید استاندار گیلان از مراحل تولید فیلم کوتاه «رسم عاشقی»به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «ارسلان زارع» استاندار گیلان با حضور در محل تصویربرداری فیلم کوتاه «رسم عاشقی» که به تبیین شاخصه‌های برجسته زندگی شهید «علی انصاری» می‌پردازد، از روند تهیه و تولید این فیلم بازدید کرد.

استاندار گیلان در جریان این بازدید شهید انصاری را از جمله شهدای ممتاز و برجسته‌ای که عمر دنیایی خود را در خدمت اسلام و ارزش‌های انسانی قرار داد، دانست و اظهار داشت: این شهید والامقام ضمن درخشش‌های علمی و مذهبی همواره در راستای روشن‌گری و ارتقاء آگاهی‌های مردم پیش‌قدم بود.

وی تصریح کرد: فرهنگ اصیل گیلان با ظرفیت‌های خوب و بالایی که دارد، می‌تواند موجب به تصویر کشیدن زوایای مختلف زندگی شخصیت‌های برجسته و اثرگذار استان باشد.

رسم عاشقی شاخصه‌های برجسته زندگی تنها استاندار شهید کشور را در قالب یک کار تلفیقی بین نماهنگ و فیلم کوتاه به نمایش می‌گذارد.

شهید «علی انصاری» بیست و پنجم خرداد ۱۳۲۳، در شهرستان «رودسر» به دنیا آمد. پدرش «سمیع» (فوت ۱۳۵۰) کشاورزی می‌کرد و مادرش «ربابه» نام داشت. وی از جمله مبارزان علیه رژیم منحوس پهلوی بود. پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ابتدا به معاونت استانداری خراسان و سپس به استانداری گیلان منصوب شد. سال ۱۳۵۱ ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. در ۱۵ تیرماه سال ۱۳۶۰ در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان، ساعت هفت بامداد در خیابان لاکانی رشت مورد هجوم ناجوانمردانه منافقان قرار گرفت و به شهادت رسید. مزار وی در زادگاهش قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها