استاندار بوشهر مطرح کرد؛

پدافند هوایی ارتش چشم بینا نظام جمهوری اسلامی

گراوند گفت: چشم بینا نظام جمهوری اسلامی و انقلاب در آسمان پدافند هوایی ارتش است.
کد خبر: ۴۵۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱ - 19April 2021

چشم بینا نظام جمهوری اسلامی و انقلاب پدافند هوایی ارتش استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید پدافند هوایی منطقه جنوب در استان بوشهر ظهر امروز با حضور امیر سرتیپ «علی‌رضا الهامی» جانشین نیروی پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص)، استاندار و فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر در پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر برگزار شد.

در این مراسم «عبدالکریم گراوند» با تبریک 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به نیروهای 4 گانه ارتش و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف با جان‌فشانی و ایثارگری دارای کارنامه درخشانی در دفاع از مرزها و مقابله با دشمنان و اجرا طرح‌های مختلف توسعه‌ای است.

استاندار بوشهر خدمات و جایگاه پدافند هوایی را مورد اشاره قرار داد و با اشاره به خدمات ارزنده امیر سرتیپ دوم غلامعباس اسماعیل‌زاده فرمانده پدافند منطقه جنوب در استان بوشهر گفت: موفقیت امیر اسماعیل‌زاده در همه عرصه‌ها نشان از تلاش شبانه‌‌روزی وی محسوب می‌شود.

وی پدافند هوایی ارتش را نیروی دانش پایه و تکنولوژی محور دانست و بیان کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در راستای استقرار امنیت تلاش می‌کند و امروزه بیش از گذشته توان، تخصص و وجود این نیرو در جامعه احساس می‌شود.

استاندار بوشهر، چشم بینا نظام جمهوری اسلامی و انقلاب در آسمان پدافند هوایی ارتش دانست و تصریح کرد: پدافند هوایی با چشم بینا خود از مرحله شناسایی تا انهدام دشمنان تلاش می‌کند و این چشم همیشه باید بیدار باشد چراکه یک لحظه غفلت ممکن است نامحرمان و دشمنان در جغرافیای ایران ترفندهای خود را اجرا کنند.

گراوند با بیان اینکه تلاش و خدمات پدافند هوایی ارتش در خیلی از مأموریت‌ها قابل بازگو و انعکاس نیست افزود: خدمات و اقدامات پدافند هوایی در ابعاد گوناگون دارای اهمیت بالایی است.

وی، با بیان اینکه استان بوشهر یک منطقه مهم و استراتژیک محسوب می‌شود خاطر نشان کرد: خدمت در پدافند هوایی ارتش استان بوشهر به سبب جایگاه استراتژیک این استان بسیار با اهمیت و حساس است.

استاندار بوشهر با اشاره به استقرار پایانه صادرات نفت جزیره خارگ، نیروگاه اتمی، تأسیسات پارس جنوبی و دیگر صنایع در استان بوشهر گفت: خدمات پدافند هوایی ارتش در صیانت از این امکانات و تأسیسات قابل تقدیر و سپاس است و امیر اسماعیل‌زاده فرمانده پدافند هوایی منطقه جنوب در مدت خدمت پرافتخار در این استان کارنامه درخشانی به ثبت رسانده است.

گراوند از آمادگی نیروی پدافند هوایی برای مقابله با دشمنان خبر داد و بیان کرد: با توجه به ترفند و توطئه‌های دشمنان، خدمات نیروی پدافند هوایی ارتش از جهات گوناگون قابل تقدیر و سپاسگزاری است.

وی نیروهای پدافند هوایی ارتش را متدین، انقلابی و مقتدر دانست و تاکید کرد: مقام معظم رهبری، ارتش جمهوری اسلامی را یک ارتش متدین می‌نامند و پدافند هوایی از عناصر متدین این ارتش مقتدر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها