پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در پی عروج سردار حجازی

حجت‌الاسلام احمد مروی با صدور پیامی عروج سردار «سید محمد حسین‌زاده حجازی» را به فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۵۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴ - 19April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی، با صدور پیامی عروج سردار «سید محمد حسین‌زاده حجازی» را به سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

 «بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

برادر عزیز؛ سردار سرافراز سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی
فرمانده مقتدر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام عليكم؛

خبر ناگوار عروج مجاهد خط‌شكن و ولايت‌مدار نيروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سيد محمد حجازی؛ جانشين نيروی قدس سپاه و يار ديرين سردار دل‌ها حاج قاسم سليمانی؛ موجب ناراحتی و تأثر خاطر شد. 

حضور مستمر اين مرد خستگی‌ناپذير، با روحيه اخلاص و ازخودگذشتگی در ميدان‌های جنگ و جهاد، به ويژه تلاش‌های ارزنده و ماندگار در محور مقاومت و مبارزه با داعش و تروريسم تكفيری، برگ زرين ديگری در كارنامه مجاهدت‌های سپاه پاسداران و خدمت به آزادمردان جهان بوده است. تاريخ بشريت جان‌فشانی‌های حاج قاسم عزيز و يارانش در نابودی داعش را از ياد نخواهد برد.

ضمن عرض تسليت به محضر مبارك رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، جناب‌عالی و خانواده محترم، در جوار مضجع نورانی حضرت ثامن الحجج عليه آلاف التحيّة والثناء، از درگاه خداوند متعال برای آن مجاهد مخلص و باصفا، رحمت واسعه الهی و هم‌جواری با هم رزمان شهيدش مسألت می‌نمايم.»

تولیت آستان قدس رضوی
احمد مروی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها