فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مادامی که مردم نیاز به خدمات سپاه داشته باشند کنار آنها خواهیم بود

سرلشکر سلامی‌ بر استفاده از تمام ظرفیّت‌های موجود در سپاه برای کمک به مناطق زلزله‌زده و امدادرسانی به مردم در صورت نیاز، تأکید کرد و گفت: مادامی که مردم نیاز به خدمات سپاه داشته باشند کنار آنها خواهیم بود.
کد خبر: ۴۵۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹ - 19April 2021

مادامی که مردم نیاز به خدمات سپاه داشته باشند کنار آنها خواهیم بودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، ‌سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی‌» فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ‌در تماس تلفنی با فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر پیگیر وضعیت زلزله‌زدگان در گناوه شد و از آمادگی سپاه برای کمک به مردم زلزله‌‌زده خبر داد.

‌سردار سلامی» بر استفاده از تمام ظرفیّت‌های موجود در سپاه برای کمک به مناطق زلزله‌زده و امدادرسانی به مردم در صورت نیاز، تأکید کرد و اظهار داشت: مادامی که مردم نیاز به خدمات سپاه داشته باشند کنار آنها خواهیم بود.

وی با تأکید به فرمانده سپاه استان بوشهر برای رسیدگی فوری به وضعیت مردم در مناطق زلزله‌زده تصریح کرد: در صورت نیاز هرگونه خدماتی، این آمادگی وجود دارد که در اسرع وقت تمام امکانات به منطقه گسیل شود.

فرمانده‌کل سپاه با تأکید بر این‌که «تا آخر کنار مردم زلزله‌زده هستیم»، اضافه کرد: خدمات‌رسانی شبانه‌روزی به مردم به‌عنوان ولی‌نعمتان انقلاب را وظیفه خود می‌دانیم و به نوکری برای مردم افتخار می‌کنیم.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر نیز در این ارتباط تلفنی ضمن تشکر از اعلام آمادگی فرمانده سپاه جهت کمک به زلزله‌زدگان این استان گفت: گروه اولیه سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر جهت بازدید و بررسی میزان خسارات به این منطقه اعزام شده است ‌که پس از بررسی‌های اولیه و نیازسنجی، نیاز‌های اولیه منطقه زلزله‌زده را اعلام می‌کنیم.

سردار علی رزمجو افزود: بسیجیان و گروه‌های جهادی بسیج استان بوشهر دقایقی بعد از وقوع این زلزله برای حضور در شهرستان گناوه جهت کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان و اعزام به منطقه زلزله‌زده اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت نیاز به این مناطق اعزام می‌شوند.

وی گفت: هماهنگی‌های لازم برای اعزام کمک‌ها و تیم‌های امداد سپاه استان بوشهر به منطقه زلزله‌زده نیز دقایقی پس از وقوع این زلزله انجام شده است تا در صورت نیاز، خدمات‌رسانی به مردم منطقه زلزله‌زده با سرعت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار