امام جمعه فیروزآباد:

شجاعت و ولایت‌پذیری از شاخصه‌های شهید «حجازی» بود

حجت‌الاسلام «هاشمی‌زاده» در پیامی به مناسبت شهادت سردار «حجازی» تأکید کرد: شجاعت، ولایت‌پذیری و مبارزه با استکبار و تروریست‌های تکفیری از شاخصه‌های این شهید والامقام بود.
کد خبر: ۴۵۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ - 20April 2021

شجاعت،درایت، ولایت پذیری و مبارزه با تروریست های تکفری ها از شاخصه های شهید «حجازی» بودبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، در پی شهادت سردار سرتیپ پاسدار «سیدمحمد حجازی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام «سیدعزیزاله هاشمی‌زاده» امام جمعه شهرستان فیروزآباد با صدور پیامی فقدان آن شهید را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است؛

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم 

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

مرد میدان‌های جهاد و خدمت، سردار رشید اسلام و پاسدار مخلص انقلاب اسلامی، سردار پاسدار، حاج سید محمد حجازی (رضوان الله تعالی علیه) به قافله نورانی یاران شهیدش پیوست.

آن مجاهد بصیر و خستگی‌ناپذیر فی سبیل الله در دوران دفاع مقدس و پس از آن در مسئولیت‌های مختلف خدمات ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین جبهه مقاومت داشته‌اند.

شجاعت و درایت، ولایت پذیری، مهربانی و اخلاق ایشان در لباس مقدس پاسداری از انقلاب و میهن همواره ماندگار است و تلاش ها و مجاهدت های فرمانده شهید در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی و نبرد با داعش و تروریست‌های تکفیری هیچگاه از حافظه ملت ایران زدوده نخواهد شد و چه بسیار سربازان و فرماندهان دلیری را در جایگاه استادی برای پاسداری از انقلاب و تحقق جامعه اسلامی در گام دوم تربیت نمود. 

اینجانب ضمن عرض تسلیت به  خانواده محترم ایشان از خداوند متعال صبر واجر وسلامتی برای خانواده و همه بازماندگان محترم ایشان مسئلت می نمایم.

سید عزیزاله هاشمی زاده
امام جمعه شهرستان فیروزآباد»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار