مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین:

نشر آثار دفاع مقدس نقش مهمی در ارتقاء فرهنگ ایثار و شهات دارد

امیر سرتیپ دوم پیری گفت: نشر آثار دفاع مقدس نقش مهمی در ارتقاء فرهنگ ایثار و شهات در بین جوانان و نسل امروز جامعه دارد.
کد خبر: ۴۵۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ - 20April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، امیر «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین ظهر امروز (سه‌شنبه) در مراسم تودیع و معارفه جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: امیر «فهمیده» یکی از فرماندهان موفق و پرافتخار نظامی کشور هستند که خدمات ارزنده‌ای چه در دوران دفاع مقدس و چه در بسط و نشر دلاورمردی‌های رزمندگان داشته‌اند.

وی افزود: امیدواریم با حضور امیر «سهرابی» به عنوان جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس شاهد توسعه بیشتر فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع مقدس در بین جوانان و نسل امروز جامعه باشیم.

پیری ادامه داد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قزوین با تولید انواع آثار مکتوب و صوتی و تصویری در حوزه دفاع مقدس، نقش مهمی در ارتقا فرهنگ استان داشته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ابراز امیدواری کرد؛ در سال جدید با چاپ 60 عنوان کتاب و تولید انواع آثار صوتی و تصویری و نشر آن در فضای مجازی، نسل جدید با فرهنگ دفاع مقدس آشنایی بیشتری یابند.

در پایان از زحمات امیر فهمیده قدردانی و امیر «سهرابی» به عنوان جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس منصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها