جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح:

تدابیر دشمن در منطقه و جهان با شکست مواجه شده است

امیر سرتیپ قرایی آشتیانی با بیان اینکه امروز دشمنان هر تدبیری در نظر می‌گیرند، در منطقه و جهان با شکست روبه‌رو می‎شوند، گفت: ایران با عنایات خداوند روز به روز قوی‌تر به راه خود ادامه می‌دهد و دشمنان ما به جهت تبعیت از شیطان، رو به افول هستند.
کد خبر: ۴۵۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹ - 20April 2021

تدابیر دشمن در منطقه و جهان با شکست مواجه شده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدرضا قرایی آشتیانی» جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در مراسم تودیع و معارفه جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که ظهر امروز (سه‌شنبه) در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه برای موفقیت در هر کار و مسئولیتی دو عامل نیت درست و عمل انقلابی بسیار مهم است، اظهار داشت: این دو عمل دائماً باید رصد شود و این‌ها جزء در سایه عبودیت و بندگی خداوند و تفکر در امور، محقق نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه محبت راهی میانبر برای رسیدن به کمال است، گفت: خیلی‌ها برای رسیدن به کمال، راه‌های دشواری را طی می‌کنند، اما راه میانبر راه محبت است، و محبت از راه تفکر به عنایات و الطاف الهی به دست می‌آید.

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: اگر اهل تفکر شدیم و محبت خداوند به قلب ما سرازیر شد، آن موقع اهل فهم و فطانت می‌شویم؛ زمانی که اهل فهم و فطانت شدیم، اهل فایده خواهیم بود، با قدرت عمل خواهیم کرد و اهل علم و دانش، فضیلت خواهیم شد.

امیر قرایی آشتیانی خاطرنشان کرد: می‎فرمایند حکما حکمت را از راه سکوت به دست آوردند؛ علما علم را از راه کسب دانش کسب کردند و صدیقین، صدق را از راه خشوع و عبادت به دست آوردند؛ اما راه میانبر در محبت است و محبت فقط از طریق تفکر درباره عنایت و الطاف الهی است.

وی گفت: فرق ما با دشمنانمان در همین است که ما اهل تفکر و ذکر هستیم و آن‌ها در این مسیر حرکت نمی‌کنند؛ ما تا زمانی که در این مسیر باشیم، قدرتمند هستیم؛ قدرتی که دشمنان در مورد آن صحبت می‌کنند، قدرت نیست بلکه مزیت است و به همین دلیل است ما در هر مسیری که حرکت می‌کنیم، سربلند و پیروز هستیم.

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: امروز دشمنان هر تدبیری در نظر می‌گیرند، در منطقه و جهان با شکست روبه‌رو می‎شوند.

امیر قرایی آشتیانی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با تفکر و عنایات خداوند روز به روز قوی‌تر به راه خود ادامه می‌دهد و دشمنان ما به جهت تبعیت از شیطان، رو به ذلت و افول هستند.

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر انبیاء و اولیاء الهی و نشر معارف الهی یکی از رسالت‌های بزرگ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است، افزود: کاری که مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام می‌دهد، کاری بسیار بزرگ است.

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: یکی از کار‌های مهم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایفای نقش راهبردی و مؤثر در انسجام و اقتدار ملی در سطوح مختلف مؤلفه‌های قدرت ملی، با بهره‌گیری از اخلاص، نوآوری، خلاقیت، پشتکار و هوشمندی انقلابی است.

امیر قرایی آشتیانی ادامه داد: کار‌هایی که بنیاد تاکنون انجام داده در راستای انسجام و اقتدار ملی در سطوح مختلف بوده است؛ مشارکت در حوزه‌های فرهنگی، ساخت فیلم و سریال‌های دفاع مقدس، برگزاری همایش‌های بین‌المللی و برپایی نمایشگاه‌های مختلف کار‌های بزرگی است که در مجموعه بنیاد صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتصاب امیر «سهرابی» به‌عنوان جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: امیر سهرابی در سال ۱۳۶۰ وارد ارتش شد و دوره‌های مختلفی را گذراند؛ ایشان از ابتدای ورود به ارتش، مشاغل و مسؤولیت‌های متعددی را عهده‌دار بوده است.

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اضافه کرد: همچنین امیر سهرابی در رشته مدیریت راهبردی پدافند غیرعامل مدرک دکتری خود را دریافت کرد و هم‌اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه مالک اشتر است؛ آخرین مسئولیت ایشان نیز مشاور عالی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بوده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها