فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

مجاهدت، اخلاص و تواضع، سردار حجازی را در تراز فرماندهی برتر قرار داد

سردار «کریمی» در پیامی عروج ملکوتی فرمانده شجاع و ولایتمدار دوران دفاع مقدّس و محور مقاومت، سردار جانباز شهید سرلشکر پاسدار «سیّد محمد حجازی» را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۵۲۲۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰ - 20April 2021

حیات سردار حجازی سرشار از مجاهدت در راه اسلام بود/ اخلاص و تواضع وی را در تراز فرماندهی الگو قرار داد

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی، در پیامی عروج ملکوتی فرمانده شجاع و ولایتمدار دوران دفاع مقدّس و محور مقاومت، سردار جانباز شهید سرلشکر پاسدار «سیّد محمد حجازی» را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

خبر شهادت سردار سرافراز اسلام، فرمانده شجاع، مؤمن، ولایتمدار و انقلابی و یادگار دوران پرافتخار دفاع مقدّس و از ستارگان درخشان جبهه مقاومت اسلامی شهید سرلشکر پاسدار «سیّد محمد حجازی» که زندگی و حیات با برکت‌شان سرشار از مجاهدت و فداکاری در راه خدمت به نظام اسلامی و امت اسلام بود، موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

کارنامه درخشان و افتخارآمیز و نقش‌آفرینی‌های حماسی در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی و مشی سراسر از مجاهدت در راه خدا و ولایت همراه با اخلاص و تواضع وی که ذخیره‌ای گران‌بها و توشه‌ای قرین اجر معنوی و کسب رضایت پروردگار متعال است، وی را در تراز فرماندهی الگو و برتر برای پاسداران و خدمتگزاری شایسته در مکتب سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ساخته بود.

این سردار مقتدر و خلاق و برادر خدوم و ارزشمند، در برهه‌های مختلف پس از انقلاب اسلامی همواره در میادین دفاع حضور فعال داشت و درصحنه‌های مقابله با عناصر ضدانقلاب در کردستان و صف اول مبارزه با ارتش بعث عراق، حضور در عرصه‌های مدیریتی بسیج، سپاه و سازندگی کشور و در نهایت همراهی سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای پر افتخار مدافع حرم در جبهه‌های مقاومت نقش مؤثری را ایفا کرد.

اینجانب نام، یاد و آرمان‌های بلند آن سردار عاشورایی و جانباز سرافراز سپاه اسلام که تلاش‌های خستگی‌ناپذیر او همچون خورشیدی تابناک پیش روی نسل جوان پاسدار و همه مدافعان انقلاب است را گرامی می‌دارم و ضمن تبریک و تسلیت شهادت آن فرمانده عزیز به محضر مبارک حضرت ولیعصر (عجل‌اللّه تعالی فرجه الشریف)، فرمانده معظّم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده معظّم ایشان و تمامی فرماندهان و همرزمان از درگاه خداوند متعال علوّ درجات و رحمت واسعه الهی برای آن شهید سعید و سلامتی، صبر و اجر جزیل برای خاندان معزّز حجازی مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار